søvnmønster hos mor og barn?

FruFrøken1991

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Januarhula 2014
Februarlykke 2016
Sover babyen deres når dere er våkne og motsatt? Eller varierer det? Jeg er stort sett trøtt 24 timer i døgnet, og sover dårligere enn ellers, og de siste 2-3 ukene ca, har mini klart å vekke meg med sparkene sine i tillegg. Mini er jammen en aktiv krabat på nattetid altså :p Så klarer jeg liksom ikke å sove, jeg bare må kjenne litt ekstra godt etter når mini gir livstegn fra seg, uansett tid på døgnet ;) Gjør de dette for at vi skal bli vant til uavbrutt søvn eller er det bare tilfeldig? Mini er aktiv på dagen også, men sjelden jeg blir utsatt for de nesten ubehagelige sparkene før sent på kvelden og natta. :p Er 27+2 i dag :) Hurra, snart bare 1/3 igjen! :D :D

Det er vanlige at de blir aktive når moren er i ro. Når moren er i bevegelse så blir babyen "vugget i søvn". Det er derfor babyer liker å bysses, vugges eller trilles når den skal sove - det er det den er vant til i magen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Min bebis sover som regel hele natt og litt utpå dagen. Hvis jeg våkner på natta så kan jeg sjelden gang få noen få spark. Men det er få og så sover vi igjen:)

Her er han litt aktiv på dagen og så bygger det seg opp utover kvelden. Begynner mellom 1-4 timer før jeg legger meg med sparkingen sin, og da er det ofte så kraftig at det er ubehagelig og litt vondt enkelte plasser. Men han lar meg i det minste sove hele natten så skal ikke klage

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ho e mest aktiv om natta når eg søv, i natt våkna eg faktisk av sparkingen :p

Back
Topp