Søvnløse netter

Parents2be

Flørter med forumet
Er det flere enn meg som sliter med å sove på nettene? Jeg hadde en periode der jeg sov veldig dårlig, men da jeg gikk til innkjøp av en ammepute ble det mye lettere med behagelige sovestillinger, og jeg sov hele natten igjennom (bortsett fra tisseturer da så klart). Nå har liksom ammeputen mistet magien sin og jeg sliter veldig med å sove igjen. Bruker lang tid på å sovne, og våkner cirka 1 gang i timen. Ligger lenge før jeg sovner igjen. Synes også det er vanskelig å finne behagelig sovestilling, men det er vel bare et resultat av at magen vokser. Er ofte kvalm og uvell når jeg våkner på natten, og de søvnløse nettene gjør at formen på dagtid også blir heller laber. Noen som har noen gode tips?? Jeg er et utpreget b-menneske som er veldig avhengig av tilstrekkelig med søvn, så dette begynner å tære på!

Har dessverre ingen råd å komme med. Sliter også med søvnen og spesielt nå etter jeg ikke klarer å ligge skikkelig på magen..Og ligger jeg på rygg eller en av sidene så får jeg kjempevondt i bekkenet selv om jeg har pute mellom beina..Er aldri uthvilt og er masse våken på nettene...håper bare det retter på seg snart.

Har du prøvd å sove sittende? bygge opp hode-enden din litt? funker for meg en liten periode. 
Jeg må variere mellom 3-4 ulike måter å sove på for å klare å sove.

Jeg sliter også veldig med å sove! Føler ikke det har noe med liggestilling å gjøre, for jeg ligger fremdeles som før og ligger behagelig. Ligger våken omtrent hele natten og føler meg liksom våken, og ikke sove-trøtt. Det blir veldig tunge dager når det er slik, men jeg har dessverre ingen tips til deg :/

Har det samme problemet, får ikkje sove nokke særlig i løpe av natta, så blir til at e må ligge ekstra lenge på morningen får å få litt søvn. Blir veldig slitsomt med masse som skal gjøres både hjemme å på skolen, klare ikkje tenke klart. Vet ikkje ka som kan hjelpe :S

Back
Topp