Søvnløse netter og mensverk i korsryggen

ønskebaby3

Andre møte med forumet
Nå er jeg så lei av å ikke få sove... sover 3 timer hver natt og klarer heller ikke å sove på dagtid lenger. Har siste 2 dagene hatt relativ konstante smerter i korsryggen, som skikkelig mensverk. Tok en varm dusj i natt kl 2 og det lindret smertene i ryggen, men kjente det så fort jeg var ferdig igjen. Har også en skikkelig uro i kroppen som ikke går bort... Trenger motiverende tips til både ryggen og søvn da jeg sannsynligvis har lenge igjen til lillebror velger å komme:wacky: Er uke 37+0 i dag.
 
Har desverre ikke så mange trøstende ord å kommen men annet enn at jeg vet hvordan du har det. Jeg har hatt det sånn i en ukes tid nå. I dag har mensmurringene tatt seg mer opp gjennom hele dagen, så håper og tenker det er ett godt tegn på at mini melder sin ankomst snart. Men har på følelsen at man kan gå sånn veldig lenge før det skjer noe.
 
Sniker... Jeg holdt på sånn i 3 netter før jeg ringte føden for å be om sovepiller. Når jeg kom til sykehuset var det 6 cm åpning og aktiv fødsel :dead: Så kanskje ikke du må vente så lenge?;)

Åh det hadde faktisk vært fantastisk:rolleyes: men tør ikke ha forhåpninger helt enda! Hadde du bare mensverk, eller kynnere samtidig?:)
 
Har desverre ikke så mange trøstende ord å kommen men annet enn at jeg vet hvordan du har det. Jeg har hatt det sånn i en ukes tid nå. I dag har mensmurringene tatt seg mer opp gjennom hele dagen, så håper og tenker det er ett godt tegn på at mini melder sin ankomst snart. Men har på følelsen at man kan gå sånn veldig lenge før det skjer noe.

Uff så kjedelig... Håper det går over til oss begge snart! Ja jeg føler akkurat det samme, så tør ikke håpe på fødsel i nærmeste fremtid:angelic:
 
Bare mensverk, kjente ikke rier før 8 cm.

Takk for svar! Håper det skjer noe snart, men tar ingenting som tegn før jeg virkelig føler det er noe på gang;) Sist svangerskap ble jentene født i 37+3 med planlagt keisersnitt, og det er bare 3 dager unna nå så føler såklart at jeg er klar for at ting skjer!
 
Back
Topp