søvnløs!!

mormarion

Gift med forumet
fader altså!! NÅ er tålmodigheten min snart slutt her. Har så store smerter hele tiden at jeg ikke får sove. ser jo nermest ut som et levende lik! kvitt kvit og svart rundt øynene. idag gav jeg opp kl 5, og begynte å strikke lue til babyen istedefor mens jeg ventet på at tidligvakten skulle komme så jeg kunne fp smertestillende. så nå skal har jeg slukka lyset, og skal hvile litt før legevisitten, som jeg håper har noen svar idag, også kommer kusinen min i 11-12 tiden, og hun har med nytt GARN! JIPPI!!! så da har jeg iallefall noe å gjøre på siden luen nesten er ferdig. Helt inponert over meg selv, for har aldri strikka så mye, og aldri etter så avanserte mønstre, men nå føleg jeg jo nesten av jeg begynner å bli ekspert her :P hehehe..

hva skal dere idag da jenter?
håper dere får en fin og bekymringsfri dag :D

klem fra meg og lillegutt som sparker som en gal i magen! (og det gjør J*VLIG vondt! )

Huff, høres utrolig slitsomt ut!! Håer legen din kommer og får gitt deg noen ordentlige svar, og at du snart slipper å ha det så vindt hele tiden... Man kan jo bli gal av ikke å sove da. :p Men stå på, synes du er sterk og flink jeg! [:)]

huff, det føles het galt å syte og klage over at man ikke sover om natten når man leser om det du går gjennom. Vet du noe mer om hvor lenge de vil la deg gå gravid eller? Skulle ønske jeg kunne strikke jeg.. heldig at du har en sånn syssel å fordrive tiden med da :)

Back
Topp