Søvnløs?

Sunnyside

Blir kjent med forumet
Flere her som er sååå trøtt og sliten, men som likevel ikke får sove?

Klarer meg greit på jobb, men ettermiddager og helger er jeg som sirup. Legger meg for å hvile, men sover så dårlig. Ligger lenge våken før jeg sovner, våkner ofte, drømmer masse rart. Bare meg, eller er vi flere her? [emoji85]

Du er ikke alene. Jeg våkner også flere ganger i løpet av natta, noe jeg ikke gjorde før. Drømmer også veldig mye. Heldigvis har ikke trøttheten på dagtid begynt å merkes noe særlig enda, så foreløpig går det bra:)

Sitter plutselig i sofaen og dupper av, men på natta trenger jeg flere timer på å sovne og våkner aaalt for tidlig... o_O

Ha ha, akkurat som jeg også har det. Våkner grytidlig og får ikke sove videre. Ikke rart man er trøtt på dagen!

Kjenner meg igjen! Hadde to netter forrige uke hvor jeg ikke sovna før 6.30-7. Blir jo helt ødelagt :(

Var så fryktelig kvalm i natt så sovnet ikke før 2, sto opp halv 7:meh: forrige svangerskap var jeg også nattkvalm og helt fin på dagen:banghead: huff..

Godt å høre at vi er flere! Aldri helt skjønt meg på det der, har hørt flere si at de får helt «baby brain» og blir zombie. Men nå skjønner jeg det godt! Setningene mine blir ofte helt rare og folk bare ser rart på meg. Jaja, kanskje de skjønner om noen uker hvorfor jeg har blitt så rar [emoji28]

Herlighet, er som å høre om meg [emoji23] eneste er at jeg ikke får ordentlig sove om natta, blir svimmel på dagtid, for å så legge meg nedpå - for å igjen bli kvalm... og the circle of 1.trimester.. [emoji23][emoji23]

våkner flere ganger om natten og våkner en time før jeg må opp på morningen, dette er veldig ulikt meg til vanlig. sover ikke noe ellers på dagen da.

Sover enda dårligere enn vanlig nå.. lys våken i 3-4-5 tiden og bruker en time eller to på å sovne igjen (Dvs at noen ganger rekker jeg ikke å sovner igjen før jeg må stå opp :shifty:)
Har sovet dårlig de siste to årene (først i graviditet og så med baby) så begynner å lure på om jeg noen gang skal klare å sove godt igjen :rolleyes:

I dag var det ny rekord. Opp kl 05:30, mens gutta enda sov. Veldig fint og stille akkurat den tiden da [emoji23] Men fy så sliten man blir på dagen...

Jeg har begynt å våkne rundt 04.30 hver j#vla natt[emoji21][emoji21][emoji21][emoji21]

For min del er jeg så uendelig trøtt på dagtid. Tar gjerne flere lurer på sofaen om mannen og toåringen er ute av huset [emoji28]

Jeg har begynt å våkne hver natt i mellom 3 og 4 og da er jeg lys våken.. Noe jeg aldri har gjort før jeg ble gravid.. må da ligge våken en time før jeg får sovnet igjen. :-o

Jeg våkner mye tidlig på morgenen. Er kjempekvalm, men prøver å sovne igjen da det er for tidlig å begynne å spise og greier. Er sliten hele dagen og øynene svir til tider fordi jeg er så trøtt[emoji42][emoji42][emoji42] men klarer ikke sove på dagen[emoji31]

Back
Topp