Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff....ikke godt når det er slik for det tærer sikkelig på psyken og formen generelt! Jeg er så lei dette og synes det tar på slik at jeg vil bare få babyen ut!!Samme her. Sovner altfor seint, våkner altfor tidlig og våkner bortimot kvar time natta gjennom..
I natt har eg hatt ei "god" natt der eg har sove frå 1- 6.45 (med ein del oppvåkninger). Eg søv til vanleg vertfall 7-8 t pr natt så her merkast søvnunderskuddet godt!
Ja det er frustrerende! Jeg kjenner jeg er trøtt og går og legger meg kanskje rundt 23, men så ligger jeg bare og vrir meg og finner ingen god stilling. Jeg får "urolige bein" og må bare stå opp igjen. Så leser jeg litt, tøyer leggene (for det skal hjelpe mot urolige bein), spiser en banan, sover litt på sofaen, sover litt på gjesterommet, leser litt, løper inn til toåringen hvis hun gråter. Sover som regel ganske godt når hun vekker meg igjen kl 6.30 daSliter av og til med det samme! Noen dager sover jeg kun få timer på natta mens andre sover jeg 9 timer i strekk igjen...
Det er svært frustrerende når du vet du er trøtt men bare går ikke ;p og det verste er at du vet det er natt og alle andre sover så hvorfor ikke meg?

Ja det er merkelig, hvorfor sover man mye bedre på dagen tro? Jeg prøver å ikke sove for mye på dagen for å ikke forverre problemet om natta, men når jeg sover på dagen sover jeg så utrolig tungt og godt! Uten å vri meg rundt hele tiden.Gørrkjedelig ikke å få sove om natten. Ligger våken til 1-2 før jeg sovner, våkner hver time natten igjennom, og pleier å gi opp mer søvn mellom kl 6 og 7 en gang. Men tar igjen ved å sove et par timer på formiddagen eller ettermiddagen. Ikke ideelt, men det er lettere å sove på dagtid synes jeg
Det eneste positive med det er at jeg blir litt forberedt på hvordan det er å stå opp flere ganger og amme hver nattSamme her. Sovner altfor seint, våkner altfor tidlig og våkner bortimot kvar time natta gjennom..
I natt har eg hatt ei "god" natt der eg har sove frå 1- 6.45 (med ein del oppvåkninger). Eg søv til vanleg vertfall 7-8 t pr natt så her merkast søvnunderskuddet godt!
Uff....ikke godt når det er slik for det tærer sikkelig på psyken og formen generelt! Jeg er så lei dette og synes det tar på slik at jeg vil bare få babyen ut!!
Ikke at det blir bedre med søvn Da, men da er det en grun til at man våkner og blir noe annet

Det eneste positive med det er at jeg blir litt forberedt på hvordan det er å stå opp flere ganger og amme hver natt![]()

Ja!!!! På dagtid sovner jeg tvert jeg legger hodet på puta og sover så tungt og godt! Rart.Ja det er merkelig, hvorfor sover man mye bedre på dagen tro? Jeg prøver å ikke sove for mye på dagen for å ikke forverre problemet om natta, men når jeg sover på dagen sover jeg så utrolig tungt og godt! Uten å vri meg rundt hele tiden.
Ja, gjør ikke ting bedre med å tenke på den dømme søvnen! Skal på kontroll på torsdag er da 38+1 og har mest lyst til å grine meg til igangsettelse!! Så lei er jeg og jeg makter ikke flere våkenetter uten babyJa det blir noko heilt anna, no skal vi liksom kvile oss og lade opp til tida med nattevåk og amming..
I går hadde eg ein skikkelig hormonell-grinedag der absolutt alt var feil... Kjenner at det går litt betre i dag, heldigvis!
Skal straks til akupunktur og så til jordmor rett etterpå, får be fysioen om å sette nåler med ekstra futt i i dag trur eg
Som fjerdegangs så synst eg det hadde vore fair om eg fikk oppleve å få før termin også
38+3 i dag
Ja, gjør ikke ting bedre med å tenke på den dømme søvnen! Skal på kontroll på torsdag er da 38+1 og har mest lyst til å grine meg til igangsettelse!! Så lei er jeg og jeg makter ikke flere våkenetter uten baby
Får krysse fingrene!!![]()

Ja, er heldig og har en mann som jobber turnus som skjemmer meg bort når han er hjemme så jeg får til å være ego. Men kjenner på samvittigheten til kommende storebror....Ikkje godt når det er slik! Vi får prøve å snu litt på det å vere egoistiske desse siste dagane vi har igjen, bruk tid på egenpleie, ta eit langt bad/dusj og ligg på sofan mest mulig! Brått vert det særs dårlig tid til slikt...
Fysioen satte nåler som trigga litt meir i dag så krysser fingrane for at ting skjer her![]()