søvnløs

Vic-hi

Forelsket i forumet
Januar 2017
Dette er nå andre natten på rad som jeg våkner etter få timer og får ikke sove igjen.
Mens jeg ligger i senga og vrir meg og kjenner at jeg er sulten, bestemmer jeg meg etter 2 timer å lage noe mat.
Jeg lager grøt, spiser og i det jeg setter skålen på bordet kjenner jeg kvalmen bygger seg opp.
Å ja, jeg løper på do og alt kommer opp igjen.
Jeg setter meg i sofaen og undrer over hvor rar kroppen er, var den ikke bare sulten da?....

Huff så kjedelig. Her er det storebror som vekker oss og holder oss våken om natten. Vært mye av det i det siste :(

Dette er nå andre natten på rad som jeg våkner etter få timer og får ikke sove igjen.
Mens jeg ligger i senga og vrir meg og kjenner at jeg er sulten, bestemmer jeg meg etter 2 timer å lage noe mat.
Jeg lager grøt, spiser og i det jeg setter skålen på bordet kjenner jeg kvalmen bygger seg opp.
Å ja, jeg løper på do og alt kommer opp igjen.
Jeg setter meg i sofaen og undrer over hvor rar kroppen er, var den ikke bare sulten da?....
Jeg hadde det sånn i 1 uke, men nå siver jeg vanlig igjen :)

Har våkna flere ganger i snart 1 uke, og ofte når jeg våkner, så våkner lille også ig da er sparkene igang og jeg får ikke sove igjen!

Våkner jeg og enten av kvalmen eller at jeg må på do hele tiden. I tillegg bekkenløsning så det er mye smerter og som vekker og blir verre når må opp konstant .

Back
Topp