Søvnløs

Dicte86

Blir kjent med forumet
Jeg får ikke sove!! På dagene er jeg supertrøtt og slapp, men holder meg fra å sove for å få sove på kvelden. Med en gang jeg legger meg, er det som om grubleknappen skrus på og jeg får ikke sove. Jeg ligger og spenner meg og biter sammen tennene, sliter med å puste ordentlig inn og finner aldri noen god liggestilling. I tillegg kommer kvalmen på natta.. Æsj, jeg pleier ikke klage så mye, men nå kjenner jeg at jeg er litt desperat etter flere dager uten ordentlig søvn

Jeg hadde det slik i perioder under forrige svangerskap. Det var så ille at jeg måtte ha innsovningstabletter for å fungere. Brukte dem ikke mye da, pga fosteret.

Får du nok dagslys og fysisk bevegelse om dagene? Jeg kjenner i hvert fall med meg selv at selv om jeg er trøtt og sliten etter jobb og helst bare vil ligge på sofaen og slumre så er det godt å komme seg ut når jeg først har kommet meg ut døren.

Sover inte heller något bra på nätterna..finner ingen god sovställning, vaknar av d minsta ljud och känner mig rastlös.

Sover bäst i soffan när jag tar en powernap.

Kjenner meg igjen i det du skriver. Stuptrøtt og sliten på ettermiddag/kveld, men når jeg legger meg klarer jeg ikke å sovne. Også hos meg er kvalmen verst på natta, så jeg våkner flere ganger og vurderer om jeg må springe på do for å spy før jeg kan sove videre. Satser på at det bare er veldig midlertidig, og at det går over snart :p

Jeg også har det sånn nå. Veldig trøtt hele dagen igjennom og når jeg skal legge meg så har jeg ikke sjangs til å sove.

Godt å høre at flere kjenner på det samme! :) Jeg har fortsatt en uke til med ferie, så det blir ikke så mye fysisk aktivitet som jeg vanligvis driver med. Nå i ferien har jeg gjort 30 min yoga hver dag og en rolig gåtur. Vanligvis jobber jeg lange dager, trener 4 dager i uka og holder på verre :P Kjenner jeg gleder meg litt til hverdagen starter igjen! Håper dere får sove godt i natt! :D

Back
Topp