Søvnløs

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Greit at kroppen skal forberede seg på nattevåk... Men jeg har ikke sovd 1 eneste time i natt... Trøøøøøøøtt

Uff sånn hadde jeg der fra uke 3-5 slitsomt:(

Uff, det hørtes ikke noe særlig ut... skal på seinvakt i dag så skal prøve å se om jeg får sovd litt på dagen før jeg skal dra. Har arbeidshelg og det gjør jo ikke akkurat saken bedre hvis jeg ikke får sovd..

Det var da voldsomt tidlig å forberede seg på nattevåk, du får gi kroppen streng beskjed :P
Har du prøvd å lese en bok på senga? Uansett hvor spennende boka måtte være sovner jeg alltid etter ei halv side :P
Verdt et forsøk? hehe.

Det var da voldsomt tidlig å forberede seg på nattevåk, du får gi kroppen streng beskjed :p
Har du prøvd å lese en bok på senga? Uansett hvor spennende boka måtte være sovner jeg alltid etter ei halv side :p
Verdt et forsøk? hehe.
Jeg kan ligge i timesvis jeg å lese på senga, gjerne til jeg har lest ut hele boka ;) (litt kjett når man leser LOTR feks)

Jeg kan ligge i timesvis jeg å lese på senga, gjerne til jeg har lest ut hele boka ;) (litt kjett når man leser LOTR feks)

Hehe, LOTR hadde vært et umulig prosjekt for meg, jeg finner somregel ikke tid til å lese før jeg skal legge meg, og
da sovner jeg etter den halve siden som sagt :P
Da er eneste tipset jeg har igjen å drikke et glass varm melk før du skal legge deg, da det finnes noe i melka som trigger søvn i hjernen ;)

Uffda det er kjempe slitsomt :(

Uff, det hørtes ikke noe særlig ut... skal på seinvakt i dag så skal prøve å se om jeg får sovd litt på dagen før jeg skal dra. Har arbeidshelg og det gjør jo ikke akkurat saken bedre hvis jeg ikke får sovd..
Uff ja det gikk heldigvis over hos meg, etter uke 6 tok trøttheten meg, så nå våkner jeg bare når jeg må tisse, så sovner jeg med en gang igjen:)

Back
Topp