Greit at kroppen skal forberede seg på nattevåk... Men jeg har ikke sovd 1 eneste time i natt... Trøøøøøøøtt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff sånn hadde jeg der fra uke 3-5 slitsomtGreit at kroppen skal forberede seg på nattevåk... Men jeg har ikke sovd 1 eneste time i natt... Trøøøøøøøtt
Uff sånn hadde jeg der fra uke 3-5 slitsomt
Jeg kan ligge i timesvis jeg å lese på senga, gjerne til jeg har lest ut hele boka (litt kjett når man leser LOTR feks)Det var da voldsomt tidlig å forberede seg på nattevåk, du får gi kroppen streng beskjed
Har du prøvd å lese en bok på senga? Uansett hvor spennende boka måtte være sovner jeg alltid etter ei halv side
Verdt et forsøk? hehe.
Jeg kan ligge i timesvis jeg å lese på senga, gjerne til jeg har lest ut hele boka (litt kjett når man leser LOTR feks)
Uff ja det gikk heldigvis over hos meg, etter uke 6 tok trøttheten meg, så nå våkner jeg bare når jeg må tisse, så sovner jeg med en gang igjenUff, det hørtes ikke noe særlig ut... skal på seinvakt i dag så skal prøve å se om jeg får sovd litt på dagen før jeg skal dra. Har arbeidshelg og det gjør jo ikke akkurat saken bedre hvis jeg ikke får sovd..
Uff ja det gikk heldigvis over hos meg, etter uke 6 tok trøttheten meg, så nå våkner jeg bare når jeg må tisse, så sovner jeg med en gang igjen
Hehe følelsen uff mye opp å ned du da, slitsomt håper der bedrer seg littDa er vi to! Går med øynene lukket frem og tilbake så trøtt er jeg, men tisser rundt 3-4 ganger per natt.