Søvnløs

lysengeln

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Er det flere her som plages med å få sove på natten?
Jeg ligger bare å vrir meg, og av og til roper jeg ut i smerte og, for på natten så har jeg vanvittig til smerter i magen :/
Har sjekket det opp, og alt er normalt sier de, men går jo her å blir nervøs uansett.
Det verste er jo at jeg har ikke så mye tid til å ta igjenn tapt søvn på dagtid dessverre, så jeg går med konstant migrene og føler meg som en zombie :P

Dette har vart i en uke nå, med ikke noe søvn på netterne, og alt for lite søvn til sammen :(
Hva skulle jeg ikke gjort nå for en skikkelig god natts søvn :)

Hva skal jeg gjøre?
Har dere noen forslag til hva jeg kan prøve for å få sovet på natten?
Alt taes imot med en stor takk :)

Uff, dette hørtes ikke bra ut. Jeg sliter ikke med nattesøvn men kan komme med gode råd.

-Gå deg en tur før leggetid
-Unngå sukkerholdig mat før leggetid
-Les litt på senga

Du kan jo ta det opp med jordmor eller fastlegen din. 

krepsen_85 skrev:
Uff, dette hørtes ikke bra ut. Jeg sliter ikke med nattesøvn men kan komme med gode råd.

-Gå deg en tur før leggetid
-Unngå sukkerholdig mat før leggetid
-Les litt på senga

Du kan jo ta det opp med jordmor eller fastlegen din. 

Synes krepsen her kom med noen gode forslag:) prøv med en varmepute eller varmeteppe. Varme kan hjelpe til med å lindre smerten. Et varmt bad kanskje også?

Jeg bruker forresten varmelaken i senga, det lindrer smerte, samtidig som det er varmt og godt nå som kulda setter inn. 

krepsen_85 skrev:
Jeg bruker forresten varmelaken i senga, det lindrer smerte, samtidig som det er varmt og godt nå som kulda setter inn. 

Jeg våkner gjerne rundt 4 pga smerter i rygg/bekken, og har et slikt varmelaken, så får vel snart ta det i bruk? :)

Jeg er egentlig en magesover, og nå begynner det å bli litt problematisk. Styrer fælt med puter her og der, og syns det hjelper noe. Ellers må jeg nok begynne med "silke"-nattøy og -laken, så det blir mindre smertefullt for bekkenet å snu seg.

Side skrev:

krepsen_85 skrev:

Jeg våkner gjerne rundt 4 pga smerter i rygg/bekken, og har et slikt varmelaken, så får vel snart ta det i bruk? :)

Finn det frem, og ta det i bruk..Jeg begynte å bruke det, for hadde smerter i korsryggen,lysken og ligamentsmerter, det lindret, samt en varmeflaske. Det varmelakenet ligger i senga hele tiden, siden jeg da ofte er litt sliten og små vondt her og der. Og det er gull verdt for meg. 

takk for tips :)
Jeg får se om jeg ikke får tak i varme teppen/laken/pledd eller varmeflaske over helgen :)
Jeg har dessverre ingen av delene.
Ikke har jeg badekar heller, så ett varmt bad nytter heller ikke :)

Men skal på ultralyd på onsdagen og da skal jeg spørre om de ser noe som kan forårsake dette, for jeg kan ikke fortsette sånn..
Jeg blir jo aldri helt uthvilt dessverre, og med 2 unger og 2 hester jeg må ta rede på hver dag, så nytter ikke det i lengden :P

Back
Topp