Søvnløs natt

Her sovner jeg lett på kvelden, men sover veldig urolig, og når jeg må opp på do så bruker jeg lang tid på å sovne igjen... mye tanker og bekymringer som ikke gir slipp.

Også sier jo "alle" gravide at di sovner tidlig og fort pga trøtthet..er kjempe trøtt jeg også men får rett og slett bare ikke sove:/

De nettene jeg sover godt (heldigvis er det flest av dem foreløpig) sovner jeg vanligvis raskere enn når jeg ikke er gravid.

Den første uka etter jeg fant ut at jeg var gravid sov jeg nesten ingen ting, nå derimot kunne jeg sovet hele døgnet hadde jeg hatt mulighet. Er konstant trøtt, og sover heldigvis på natta (og litt på dagen, og litt på kvelden...) Hjelpes! ZzzzZz

Får ikke sove på nettene lenger :s uansett hvor trøtt jeg er

Husker jeg hadde mange våkenetter i første svangerskap. Men husker ikke når i svangerskapet de begynte.

Har vore våken en god stund i natt etter eldstemannen vekte meg, fekk ikkje sove etterpå! Veldig uvanlig for meg..

Slitt veldig med å sove siste nettene. Merker at jobbtanker og tett timeplan med 30 foreldresamtaler på kveldstid de to nærmeste ukene stresser meg veldig. Skulle gjerne hatt sovehjerte som mannen og sønnen min:)

Sover veldig urolig.. våkner ofte og tar lang tid før jeg sovner igjen, slitsomt..

Back
Topp