Søvnløs natt :P

lysengeln

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Må bare få ut litt frustrasjon/lattermildhet over en av graviditetens gleder :P

Inatt våknet jeg rundt 3 tiden, og fikk ikke sove igjenn..
Jeg lå bare å fantaserte om lettsaltet torsk, gulrot stuing, potet og bacon -.-
Og uansett hvor mye jeg vridde og vendte på meg, så slapp ikke matlysten taket..
TIlslutt sto jeg opp, og gubben lurte på hva som var galt, og jeg bare "jeg vil ha lettsaltet torsk jeg" og stakkars mannen så på meg som om jeg hadde 2 hoder :P

Så etter at jeg leverte barna imårres, så satt jeg utenfor butikken og ventet til slaget 0900, og var den første inn på butikken, for å kjøpe den teite torsken, som enda ikke har sluppet taket.. hehe :P

Så nå er jeg midt i middagslagingen, og lager seff torsk, med alt tilbehøret som jeg ville ha ;)
Og blir ikke kroppen min fornøyd nå, så får den husarrest :P
+ at jeg er litt veeeldig trett, så gjør alt jeg kan for ikke å sovne nå da :P

Heldigvis første virkelig MÅ HA tegnet i dette svangerskapet, og har heldgivis ikke så lenge igjenn nå :)

Haha, av alle ting! Det er jo godt, da..
Jeg hadde så lyst på sånn fitness fullkorn her om dagen, så kjøpte det og spiste. Det smakte ikke slik som jeg ville, så jeg ble kjempesur...

Haha, av alle ting! Det er jo godt, da..
Jeg hadde så lyst på sånn fitness fullkorn her om dagen, så kjøpte det og spiste. Det smakte ikke slik som jeg ville, så jeg ble kjempesur...

hehe, ja er jo litt redd for at det skjer med middagen her idag og :P
for jeg er jo kjempe glad i fisk, men redd det smaker æsj, siden smaksløkene mine ikke er som de pleier :P

hehe, ja er jo litt redd for at det skjer med middagen her idag og :P
for jeg er jo kjempe glad i fisk, men redd det smaker æsj, siden smaksløkene mine ikke er som de pleier :P

Hehe, må le:) så lyst på noe har jeg ikke hatt. Og ikke på torsk:p men godt du har lyst på noe så sunt da!

Hehe, må le:) så lyst på noe har jeg ikke hatt. Og ikke på torsk:p men godt du har lyst på noe så sunt da!

vell, det smakte veeeldig godt :)
Men ikke helt som forventet heller, så ble både fornøyd og ikke :P
Og har ikke hatt den følelsen siden igår heller, heldigvis, så inatt sov jeg fortreffelig :D

vell, det smakte veeeldig godt :)
Men ikke helt som forventet heller, så ble både fornøyd og ikke :P
Og har ikke hatt den følelsen siden igår heller, heldigvis, så inatt sov jeg fortreffelig :D

Back
Topp