Søvnløs i... Se...nga..

Fabmamma40

Glad i forumet
Julikulene 2020
Tungpustet, varm og lyst til å bare få nye lunger. Kynnere og raping. 37+4 idag... heldigvis blir jeg satt igang på lørdag.


Flere?
 
Tungpustet, varm og lyst til å bare få nye lunger. Kynnere og raping. 37+4 idag... heldigvis blir jeg satt igang på lørdag.


Flere?

Ja, la en ekstra pute i sengen i natt og syns det hjalp. Bare tisse hver time og en liten en som våkner kl 5 :p ble noe mer søvn av den puta da:)
 
Våkner og er lys våken flere ganger i løpet av natten, første gang bare en time etter jeg har sovnet og da må jeg jo ikke tisse engang! Men nå har jeg hatt to dager hvor jeg plutselig har blitt stuptrøtt og sovet i flere timer etter frokost..
 
Jeg våkner alltid 1 time etter at jeg har lagt meg, og tror jeg holder på å tisse på meg. Men det kommer jo bare 14 dråper; i tillegg må jeg sitte på do til kynneren har gitt seg. 3-4 ganger hver natt. I 7 mndr nå. I need my body back. Please:bag::arghh::arghh::arghh:
 
Tungpustet, varm og lyst til å bare få nye lunger. Kynnere og raping. 37+4 idag... heldigvis blir jeg satt igang på lørdag.


Flere?
Gjett om man er tungpustet:inpain: Hjelper ikke at man har blitt forkjøla og har astma i tillegg, føles ut som man puster med sugerør:confused:
Vondt i lysken og helt ør i kroppen så er veldig klar for å få ut ungen:D Har mye mensensmerter/kynnere så håper det blir fødsel snart. Termin om 10 dager:p:sorry:
Da er du heldig som skal settes i gang:cat:
 
Tungpustet, varm og lyst til å bare få nye lunger. Kynnere og raping. 37+4 idag... heldigvis blir jeg satt igang på lørdag.


Flere?

Kjenner meg igjen i alt utenom rapingen. Har hatt det slik lenge, forbereder meg til å ha det slik en stund til
 
Back
Topp