Søvnforstyrrelse 8mnd

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av Mamma Til William❤, 8 Nov 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mamma Til William❤ Blir kjent med forumet

Heihei
    Noen som har /hatt erfaring på ?
    Min sønn våkner av og til på kveldene /nettene med vanvittig skriking ,det høres helt forferdelig ut er helt utrøstelig virler rett og slett som han sover fremdeles , etter en liten stund så går det greit etter å ha fått pupp ?
    Han er ikke syk ,ikke noe feber els, han er frisk og sprellende og glad ellers :smiley-bounce012.
    Noen som har tips til dette så vi slipper det? Syns så synd på han lille skatten:Heartblue

2. Miss_30 Forumet er livet Septembergull'17

Høres ut som nattskrekk.

• Informativ Informativ x 1
  3. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Bare vær der for han og gi han det han trenger av trøst, nærhet, pupp osv. kommer til å gå over :)
    Mi ble akkurat 8mnd og har hatt flere netter med gråt, gjerne gråter mens jeg ammer henne også. Her er det nok mest tenner som gjør vondt. I kombinasjon med bare generell natturo. Hun har aldri sovet godt på natta så det er vanskelig å si om vi er i en god eller dårlig fase, haha :banghead::hilarious::hilarious: Men dette med gråt på nettene er nytt.

• Liker Liker x 1
  4. Mamma Til William❤ Blir kjent med forumet

Absolutt , min har heller ikke sove det beste egentlig men vil tro han får nok søvn , de er jo forskjellige med ulike behov .
    Får håpe det går over for oss begge ♡

5. Mamma Til William❤ Blir kjent med forumet

Nattskrekk ? Kan det hjelpe med litt lys da ? :)

6. Miss_30 Forumet er livet Septembergull'17

Nei. Det er en søvnforstyrrelse. Går over etter hvert, men vondt for mammahjertet mens det står på.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. Mamma Til William❤ Blir kjent med forumet

Ja syns det er forferdeligt å se og høre på♡

8. Stolt mamma Forumet er livet Septemberbarna 2019

Alle mine 3 har hatt perioder med det. De to eldste vokste deg når de var rundt 3 år. Yngstemann på 2 år har det fortsatt, men ikke så hyppig som før. Har inntrykk av at det er ganske vanlig. Tenner kan også gi samme hyl

• Informativ Informativ x 1
  9. Mamma Til William❤ Blir kjent med forumet

Takk for svar :) da trenger jeg ikke å være så engstelig

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden