Søvnforstyrrelse 8mnd

❤☆Mamma til william☆❤

Blir kjent med forumet
Heihei
Noen som har /hatt erfaring på ?
Min sønn våkner av og til på kveldene /nettene med vanvittig skriking ,det høres helt forferdelig ut er helt utrøstelig virler rett og slett som han sover fremdeles , etter en liten stund så går det greit etter å ha fått pupp ?
Han er ikke syk ,ikke noe feber els, han er frisk og sprellende og glad ellers :smiley-bounce012.
Noen som har tips til dette så vi slipper det? Syns så synd på han lille skatten:Heartblue
 
Bare vær der for han og gi han det han trenger av trøst, nærhet, pupp osv. kommer til å gå over :)
Mi ble akkurat 8mnd og har hatt flere netter med gråt, gjerne gråter mens jeg ammer henne også. Her er det nok mest tenner som gjør vondt. I kombinasjon med bare generell natturo. Hun har aldri sovet godt på natta så det er vanskelig å si om vi er i en god eller dårlig fase, haha :banghead::hilarious::hilarious: Men dette med gråt på nettene er nytt.
 
Alle mine 3 har hatt perioder med det. De to eldste vokste deg når de var rundt 3 år. Yngstemann på 2 år har det fortsatt, men ikke så hyppig som før. Har inntrykk av at det er ganske vanlig. Tenner kan også gi samme hyl
 
Back
Topp