Søvnapne?

Spirehybelen

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Snøfnuggene 2025 ❄️
Samboeren min forteller meg at jeg slutter å puste flere ganger om natta. Flere som har opplevd dette i graviditeten?

Er det evt. Noe man bør gjøre med det?

Min samboer gjør dette, og har fått Cpap, pustemaskin. Er jo ikke relatert til svangerskap da, men jeg oppdaget at han sluttet å puste flere ganger om natta. Ville tatt dette opp med legen, viktig å få sjekket opp:)

Min samboer gjør dette, og har fått Cpap, pustemaskin. Er jo ikke relatert til svangerskap da, men jeg oppdaget at han sluttet å puste flere ganger om natta. Ville tatt dette opp med legen, viktig å få sjekket opp:)
Har ikke gjort det tidligere, men har nok en samme heng med vektøkningen nå i graviditeten vil jeg tro. Tar det opp med legen :) vil jo ikke at det skal være noe farlig for Lille ♥️

Samboeren min forteller meg at jeg slutter å puste flere ganger om natta. Flere som har opplevd dette i graviditeten?

Er det evt. Noe man bør gjøre med det?

Sniker.
Jeg gjør det og det er hos meg relatert til svangerskapet. Når jeg er gravid og kommet over halvveis så får jeg mer press på lunger som gjør at jeg snorker noe sinnsykt (gjør ikke det til vanlig når jeg ikke er gravid). Disse pustestoppene jeg har har kommet sammen med den ekstreme snorkingen. Hos meg har det gitt seg med en gang ungen er ute.

Hvis du er bekymret, så tar du det opp med jordmor/fastlege :)

Dersom du ikke har hatt dette tidligere, er det nok stor sannsynlighet for at det er svangerskapsrelatert :)

Har ikke gjort det tidligere, men har nok en samme heng med vektøkningen nå i graviditeten vil jeg tro. Tar det opp med legen :) vil jo ikke at det skal være noe farlig for Lille ♥️
Sikkert ikke farlig, men greit å nevne det for legen. Er nok sikkert pga presset mot lunger som gjør det.

Back
Topp