Samboeren min forteller meg at jeg slutter å puste flere ganger om natta. Flere som har opplevd dette i graviditeten?
Er det evt. Noe man bør gjøre med det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke gjort det tidligere, men har nok en samme heng med vektøkningen nå i graviditeten vil jeg tro. Tar det opp med legen vil jo ikke at det skal være noe farlig for LilleMin samboer gjør dette, og har fått Cpap, pustemaskin. Er jo ikke relatert til svangerskap da, men jeg oppdaget at han sluttet å puste flere ganger om natta. Ville tatt dette opp med legen, viktig å få sjekket opp
Samboeren min forteller meg at jeg slutter å puste flere ganger om natta. Flere som har opplevd dette i graviditeten?
Sikkert ikke farlig, men greit å nevne det for legen. Er nok sikkert pga presset mot lunger som gjør det.Har ikke gjort det tidligere, men har nok en samme heng med vektøkningen nå i graviditeten vil jeg tro. Tar det opp med legen vil jo ikke at det skal være noe farlig for Lille