søvn.....

LilleMusMei

Forumet er livet
huff jeg såver så dårlig om natta.
har begynt å måtte stå opp igjen en gang pr natt for å tisse.
er bestandig tørst selv om jeg drikker mye på dagen, men må ha en vannflaske med meg om natta om våkner av at jeg er kjempe tørst.

så sliter jeg jo med bekkenet som er vondt hver gang jeg snur meg. og da våkner jeg jo [:(]har pute mellom bena som hjelper, men denne forsvinner somregel i løpet av natten.

åsså drømmer jeg så mye. fæle , ekle ting. æsjh liker det ikke.

så når klokka ringer og det er på tide å stå opp så føles det som om jeg nettopp har sovnet og jeg er kjempe trett og ikke opplagt i det heletatt.

M-m..jeg oxo..[&:] er sikkert oppe 2-3 gang pr natt nå for å gå på do å tisse..Slitsomt i lengden d og..
Og megatørst hver gang..Kjennes ut som om noen har tømt hele Sahara ørken i munnen på meg når jeg våkner..
OG drømmene er vel snart et kapitell forseg selv egentli..Skumle,ekle,dumme, triste drømmer..[:o]

Men hva er d vi ikke gjør for den lille i magen..[:)]

Ja, har det også sånn, ikke noe kjekt. Vann er blitt et must vedsiden av sengen her.
Har begynt å legge meg før 21.00 og da er jeg etter noen turer på doen og noen fæle drømmer
våken og "uthvilt" til 7.30[8|]

Hei!
Du er ikke alene! Sist natt knuste jeg alle rekordene fra før og måtte stå opp hele 5 ganger for å gå på do[:@] Blir så våken av dette at det tar veldig lang tid før jeg sovner igjen.. Samme følelse: når klokken ringer føles det som om jeg har akk lagt meg[&o] Går og gjesper om dagene og orker ingen ting etter jobb.. Så dete r bare å håpe at det blir bedre snart...

Back
Topp