søvn

tafas

Elsker forumet
hvor mange timer sobver dere om natte? trenger dere da å sove litt på dagen?selv får jeg 9 timer søvn om natte og føler meg trøtt dagen etter og vil gjerne sove mer..lar ikke seg gjøre siden jeg har 2 små barn[:(]

Det er oftest 7 timer fra jeg legger meg til jeg står opp, men i løpet av de 7 timene er jeg oppe en del ganger med lillemann da....de værste periodene har jeg vært oppe 30-40 ganger per natt, for det meste er jeg oppe en gang/45min ca. For øyeblikket er han supergrei på natta, så nå holder det med 3-4 ganger per natt..... Sove på dagen? Når skal man få tid til det da? (i fare for å bli skutt: JA det hender jeg dupper litt på sofaen mens Nate ser barnetv)

sove 9 timer i strekk??? Det er leeeeenge siden, det[:D][:D][:D][:D]

Med litt flaks, sover jeg 7 timer om natta. [8D] 9 timer du, det hadde vært noe. Sikker på at du ikke sover for mye??

står opp oxo 3 ,4 ganger med gutten...men 40 er jo myeeeee!fint at han har sluttet med det da[:D], ellers blir du syk stakkers

jo, følerer det samme om jeg sover 7 timer eller 10. er bare  sliten, unansset[:-]..har tatt noen prøver alt er bra[8|]

Back
Topp