Søvn

MammaAne

Forelsket i forumet
Hei jenter..
3 natta nå jeg ikke får sove.. Er bare lys våken! Å selvfølgelig utrolig sliten på dagen.. Var dautrøtt når klokka ble halv ti, men da var vi ennå på HS-samlivskurs
[:)] Var et ganske bra kurs forresten.. Litt frekt å sovne der kanskje.. [;)]
Vi har hatt det litt kjipt som noen sikkert husker, men nå når alt ser langt lysere ut å ting ordner seg, så får jeg ikke sove.. Rart..
Ingen andre enn meg på nå da.. Skjønner jeg godt! Skulle gjerne sovet søtt i senga mi jeg og.! [:D][;)]

sovner i 5 tia hver natt.. [:)]
Jeg er ikke så bekymra, åsså hjelper det å få sove til 11 jaffal..
Men svigermor mente (prata med henne på nattevakt i hakv fire tia.. [:D]) at det var visst noen som bare var sånn at de ikke fikk sove etter at det hadde vært litt vanskelig.. [8D] Fikk jo sove fik forrige uke!
Jaja, vi snakkes vel i natt, noen! [;)]

ååå det er så slitsomt å ikke få sove. Blir helt ødelagt da. Prøv å tømme hodet før du legger deg, ikke lett..... ikke se på tv eller sitt på dataen rett før du skal legge deg. Håper det ordner seg

Huff det er ikke moro!!!

Har litt problemer med å sove selv jeg, men i natt har jeg endeli sovi godt!!!

Håper du får deg mer søvn til natta igjen...

Godt å høre at det går bedre og at alt ordner seg, Det ordner seg for snille jenter vet du!!!

Veldig kjipt når man ikke får sove skikkelig om natten... Koble av med en bok og en kopp varm kakao eller melk, eller et varmt bad... kanskje det vil hjelpe? Sliter med nattesøvnen selv jeg... [8|]

ORIGINAL: MammaAne

Hei jenter..
3 natta nå jeg ikke får sove.. Er bare lys våken! Å selvfølgelig utrolig sliten på dagen.. Var dautrøtt når klokka ble halv ti, men da var vi ennå på HS-samlivskurs
[:)] Var et ganske bra kurs forresten.. Litt frekt å sovne der kanskje.. [;)]
Vi har hatt det litt kjipt som noen sikkert husker, men nå når alt ser langt lysere ut å ting ordner seg, så får jeg ikke sove.. Rart..
Ingen andre enn meg på nå da.. Skjønner jeg godt! Skulle gjerne sovet søtt i senga mi jeg og.! [:D][;)]

Kanskje overgangen fra natte-pupping til natt-sovende-bebbis?!
Æ har også hatt det sånn noen ganger i det siste og lillen har begynt å sove oftere natta igjennom no for tia...

Psykiatri: noe som fungerer fint når en ikke får sove og tenker på alt mulig er å skrive ned punktvis hva en tenker på og skrive neders; dette skal jeg finne ut av i morgen!

jeg synes forresten at det fungerer fint

Back
Topp