Hvordan er nettene deres for tiden? 
Begynner å nærme seg uke 35, så er jo enda en stund igjen. Gruer meg mest til alle disse nettene på slutten med utallige oppvåkninger, smerter i rygg og leting etter en ok liggestilling.
Nå våkner jeg gjerne i 3-4 tiden med en uvel følelse i kroppen, og vansker med å sove igjen. Det er jo selvfølgelig bare starten på en søvnløs tilværelse, men likevel - slitsomt for en som meg som vanligvis har god søvnkvalitet
det hjelper veldig å ligge litt høyt da, og bbhugmePuta mellom bena 

Begynner å nærme seg uke 35, så er jo enda en stund igjen. Gruer meg mest til alle disse nettene på slutten med utallige oppvåkninger, smerter i rygg og leting etter en ok liggestilling.
Nå våkner jeg gjerne i 3-4 tiden med en uvel følelse i kroppen, og vansker med å sove igjen. Det er jo selvfølgelig bare starten på en søvnløs tilværelse, men likevel - slitsomt for en som meg som vanligvis har god søvnkvalitet
det hjelper veldig å ligge litt høyt da, og bbhugmePuta mellom bena 
er stort sett litt på jobb hver dag, så da blir det ikke mye søvn naturligvis. Føler meg heldigvis ikke så trøtt på dagtid da, er mest bare fortvilt på nattestid av å være så mye våken 

har heldigvis bare en tur på do hver natt, men synes mange ganger det kan være vanskelig å få sove igjen når man har vært oppe og gått.
føler også at det å oveleve dagen og bistå med middagslaging burde vært prioritet, men er også redd for å ha nesten 2 mnd (til termin) hjemme, at jeg kommer til å gå på veggen. Samt dårlig samvittighet for han som må sitte igjen med mitt arbeid... timen hos lege om en halvtime og jeg vet ikke helt hva jeg skal be om..