Søvn

Mami2b

Forelsket i forumet
Marsboere 2020
Aprilspirene 2024❤️
Hvordan er nettene deres for tiden? :joyful:

Begynner å nærme seg uke 35, så er jo enda en stund igjen. Gruer meg mest til alle disse nettene på slutten med utallige oppvåkninger, smerter i rygg og leting etter en ok liggestilling.

Nå våkner jeg gjerne i 3-4 tiden med en uvel følelse i kroppen, og vansker med å sove igjen. Det er jo selvfølgelig bare starten på en søvnløs tilværelse, men likevel - slitsomt for en som meg som vanligvis har god søvnkvalitet :happy: det hjelper veldig å ligge litt høyt da, og bbhugmePuta mellom bena :Heartpink

Samme her! Våkner hver time omtrent. Ingen liggestilling som er behagelig lenger, men nå er det ikke lenge igjen :) Gravidpute fra BBhugme er verdt hver eneste krone og jeg er så glad for jeg kjøpte den. Prøver også å sove 1-2 timer på dagtid hvis det passer. Er fryktelig trøtt for tiden.

Jeg har og har hatt disse nettene med utallige oppvåkninger, smerter i rygg, bytte liggestilling hver gang jeg våkner pga smerter og hofter/armer/bein som har sovna i mange mange uker allerede, er 33+6 i dag :P Skjønner ikke hvordan det skal gå i eventuelt opptil 8 uker til, han kan godt komme et par uker før termin altså :P

Heldig dere som får sovet litt på dagtid :love2 er stort sett litt på jobb hver dag, så da blir det ikke mye søvn naturligvis. Føler meg heldigvis ikke så trøtt på dagtid da, er mest bare fortvilt på nattestid av å være så mye våken :happy8

Jeg våkner omtrent hver time av vondt i bekken/hofte/rygg og må snu meg, og så blir det ganske mange dobesøk i løpet av natta i tillegg. Men jeg klarer vanligvis å sovne igjen, heldigvis! :love2 (Enn så lenge!) Jeg bruker to av de gigantiske hotellputene + vanlig størrelse hodepute så jeg sover i halvveis sittende stilling (for å unngå sure oppstøt). Og bruker BBHugMe, to dyner og mindre puter til å støtte opp rundt mage, rygg, hofter, knær osv. Jeg har så mye stæsj at det snart ikke er plass til mannen i senga lenger :laughing002

Jeg har hatt problemer med søvn i ett par måneder allerede :( ikke at jeg har så mye vondt, men det har begynt med hyppige toaletturer veldig tidlig- sikkert fra uke 8, men nå er det jo gått fra 3 turer ila natten til hver time. Og nå når jeg står opp på toalett så våkner frøkna i magen og gir meg en reel omgang med aktivitet og jeg får ikke sove.. sliter også generelt å sovne når jeg har vært oppe så ender oftest opp med å være våken og høre på lydbok i en times tid mellom 3-5/6 en gang.. uke 32, 60% sm og skal forlenge nå på mandag fordi jeg er ikke et mennesket tidlig på morgen..

Søvn? Hva er det?
Har slitt med søvnen siden november, og ikke klart å få inn noe mer av det på dagtid heller.
I natt sov jeg fra 00.30 til 04.00. Standarden min for tiden er 2 + 2 + 1,5 timer med ca. en time våkentid i mellom.
Satser på at det bedrer seg etter fødsel, da blir jeg vel gjerne sliten nok av andre ting til at jeg sovner når jeg kan :smiley-ashamed004

:woot::oops:Jeg har hatt problemer med søvn i ett par måneder allerede :( ikke at jeg har så mye vondt, men det har begynt med hyppige toaletturer veldig tidlig- sikkert fra uke 8, men nå er det jo gått fra 3 turer ila natten til hver time. Og nå når jeg står opp på toalett så våkner frøkna i magen og gir meg en reel omgang med aktivitet og jeg får ikke sove.. sliter også generelt å sovne når jeg har vært oppe så ender oftest opp med å være våken og høre på lydbok i en times tid mellom 3-5/6 en gang.. uke 32, 60% sm og skal forlenge nå på mandag fordi jeg er ikke et mennesket tidlig på morgen..
Oi, det hørtes ekstremt ut med dobesøk hver time :dead: har heldigvis bare en tur på do hver natt, men synes mange ganger det kan være vanskelig å få sove igjen når man har vært oppe og gått.
Har også legetime mandag og må rådføre meg litt om videre jobb. Har liksom nok med å overleve dagen nå :shy:

Oi, det hørtes ekstremt ut med dobesøk hver time :dead: har heldigvis bare en tur på do hver natt, men synes mange ganger det kan være vanskelig å få sove igjen når man har vært oppe og gått.
Har også legetime mandag og må rådføre meg litt om videre jobb. Har liksom nok med å overleve dagen nå :shy:
Må sies jeg har ikke sjekket kl hver eneste gang jeg er oppe, for da blir jeg super irritert, men i natt så gjorde jeg det.. kl 23-02 - tre ganger, kl 04 en gang til, så står mannen opp halv 7 og da føler jeg ikke for å sove noe særlig mer... er liksom lyst ute og jeg er våken.. :smiley-angry017 føler også at det å oveleve dagen og bistå med middagslaging burde vært prioritet, men er også redd for å ha nesten 2 mnd (til termin) hjemme, at jeg kommer til å gå på veggen. Samt dårlig samvittighet for han som må sitte igjen med mitt arbeid... timen hos lege om en halvtime og jeg vet ikke helt hva jeg skal be om..

Back
Topp