Søvn

Tomaske

Forelsket i forumet
mini sovner ok om kvelden i 19tiden, men våkner somregel rundt 22-23 og da begynner helxxxxx.. da nekter hun å sove alene og ligger bare med øynene lukket for så å gløtte med de hvert 10.minutt for å se at vi sitter på sengekanten - og viss ikke så er det hylgrining.. dette har pågått i over 1 mnd. Jeg blir somregel sittende til 03-04 før jeg kan gå inn i sengen min igjen. Har sagt til henne at hun kan gå inn til oss viss hun blir redd men hun sitter heller å hylgriner i sengen sin istedenfor. Hun er ikke tårevåt når vi går inn, så er «bare» skriking og ikke grining.
Før så har vi pleid å hentet henne når hun våknet i 2 tiden og latt henne sove med oss resten av natten men da er hun veldig sutrete og trøtt på dagtid (bf snorker helt vanvittig) så da gikk vi over til at hun skulle sove i egen seng hele natten (noe som gikk veldig fint) - men så plutselig så skar det seg helt etter ferien. Har ikke problem med at hun sover med meg men ønsker såklart at hun har best mulig kvalitet på søvnen sin og det er jo i utgangspunktet i sin egen seng - fram til no.
Noen tips? Erfaringer?? :bag::bag:
 
Last edited:
Back
Topp