Søvn...

Sasty

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2016
Novembergull 2017
MayDay2021
Jeg får ikke sove jeg. Ligger gjerne våken til nærmere 12 hver kveld og er kake når vekkerklokka ringer. Sovner sjeldent på dagen så får liksom aldri tatt det igjen.. Begynner å bli så lei av å ligge å gruble og tenke i en evighet før jeg får sove! Flere som har det sånn?
 
Veldig likt her
Får derimot AV OG TIL til å sove på dagtid når jeg ikke har hatt jobb, men nå er jeg tilbake og jobber 40% men halve dager og lang reisevei så da blir det ikke tid før jeg er hjemme og skal hente småen i barnehagen.
Ligger gjerne våken til nærmere 1 og skal stå opp 5 for å rekke bussen til jobb:banghead:
 
Sliter med å sovne på natten og kan godt bli liggende i to-tre timer. Jeg får sove på dagtid da, men dersom jeg sovner på sofaen etter jobb får jeg ikke sove om natten, så det må jeg bare droppe uansett..
 
Sovner når jeg legger meg, men våkner etter noen timer igjen og må tisse. Etter dette er søvnen så som så, og er dautrøtt når jeg lå stå opp:meh:
Når jeg jobber tidlig(står op 06),må jeg ofte sove 1-2 timer etter jobb
 
Godt å høre det ikke bare er meg. Ikke rart man er sliten når man ikke får nok søvn...
Jeg har fleksible dager, jobber 50 % og mest hjemmefra, men må opp i sekstiden for å få barna i barnehagen... Da blir natta fort kort...
 
Eg er og av den typen som får sove når eg legg meg, men våkner mellom 3 og 5 ei gong, og etter det er det ikkje alltid det blir så mykje soving :banghead:
Eg jobbar fortsatt 100 prosent, men kjenner at det begynne å bli slitsomt med så lite søvn. Helgene går helst med på å ligge på lading til neste veke...
 
Sove? :wideyed:

Sånn som nå- jeg er egentlig kjempe sliten, men får ikke sove... Ganske vanlig når jeg først legger meg... :shifty: Er skjeldent jeg Må opp før ti når jeg ikke har jentungen, men uansett kjempe kjedelig å være så sliten samtidig som man ikke får sove. :arghh:
 
Lillefrøken på 10mnd får tenner.... Masse hyl og skrik på natta og det kan ta to timer før hun roer seg og da klarer ikke jeg å roe meg nok , får ikke mye hvile dagtid heller
 
Hvis jeg blir vekt av barna etter ca kl. 2-3 sliter jeg veldig med å sovne igjen (og dette skjer ofte), ligger våken i 1.5-2.5 time :( Får sjeldent tatt igjen på dagtid heller og med 2 små hjemme blir ikke helgene hvile heller. Så er glad jeg er 50% sykmeldt.
 
Har de siste ukene sovet mye dårligere igjen og har en våkenperiode på en times tid en gang mellom 3 og 5 der jeg er lys våken og det ikke nytter å prøve å sove! Men var sånn sist og, er vell kroppen som klargjør seg på våkennetter. Legger meg bare tidligere og hviler på dagen når jeg kan.
 
Back
Topp