Søvn

Piiinky

Andre møte med forumet
Hei. Er i uke 37 no idag, har slitt de siste dagene med og få sove. Til vanlig sovner eg med engang og sover ganske tungt. Men no så ligger eg bare og vrir meg, ser i luften, går på do. Går og legger meg igjen men bare ligger der, har kanskje sovet 2 timer i natt.

Flere som sliter med søvn for tiden?

Noen tips til hva eg kan gjøre for å få sove litt bedre ?
 
Har hatt det sånn i mange mnd nå, forferdelig.. Du får sove på dagtid heller, jeg kan godt ta meg en times dupp rundt lunsjtider og rundt ettermiddagstider. Prøv også å legg deg når du er trøtt, om det så er kl 20 selv om man gjerne vil sitte opp til kl 23. Stå heller opp enn å snu deg 20 ganger rundt i senga, og prøv på nytt et kvarter etterpå.
 
Kjenner til dette, men det er bedre å hvile enn ingenting. Tro det eller ei, men kroppen for restitusjon. Kan jeg spørre om det er noe spesielt som holder deg oppe? Tanker? Etc. For hvis det er noe du kan ta tak i så gjør det:shy:
 
Jeg sover lite som gravid. Legger meg til vanlig tid rundt kl 23. Og er oppe iallefall 3 ganger på do før jeg som oftest våkner for godt mellom 07-08.30. Sover dårlig.. men er ikke trøtt på dagtid. Er fult sykemeldt så har svært rolige dager. Når jeg jobbet 30% hver dag sovnet jeg gjerne av mens samboer lagde middag, men plagdes da med å få sove på kvelden.
 
Må nesten bare føde for å få bedre søvn på dette tidspunktet :hilarious::p
 
Back
Topp