Hvordan sover dere om dagene damer? (og om natta) Jeg sover og sover og er heeelt kake hver morgen, og må ha en dupp på sofaen ila dagen... Det ble 1.5 time i dag, er verst fra sånn 14-15 tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepps, jeg er blitt betydelig trøttere de siste ukene. Jeg sover godt om natten, men må opp på do. Er stuptrøtt når jeg våkner i 07 tiden og tar meg ofte en dupp i 11 tidenHvordan sover dere om dagene damer? (og om natta) Jeg sover og sover og er heeelt kake hver morgen, og må ha en dupp på sofaen ila dagen... Det ble 1.5 time i dag, er verst fra sånn 14-15 tiden
Jepps, jeg er blitt betydelig trøttere de siste ukene. Jeg sover godt om natten, men må opp på do. Er stuptrøtt når jeg våkner i 07 tiden og tar meg ofte en dupp i 11 tiden
Jeg sa til mannen min at jeg håper virkelig at jeg har en god dag når fødselen starter, at jeg ikke er så trøtt som nå
Nå har jeg kraftig pollenallergi også så det kan være at det er årsaken til trøttheten også, en "god" kombinasjon
Hvordan sover dere om dagene damer? (og om natta) Jeg sover og sover og er heeelt kake hver morgen, og må ha en dupp på sofaen ila dagen... Det ble 1.5 time i dag, er verst fra sånn 14-15 tiden
Huff det hørtes da ikke noe særlig ut, stakkar degHar det likt her, allergien gjør alt tyngre og meg trøttere. I dag har jeg vært så tett at jeg ser for meg det blir isolat når jeg skal føde
Hadde en sånn dag i går, hvor jeg til slutt bare satt med trillende tårer fordi jeg var så trøtt og sliten, og bare tenkte at "fødselen kan ikke skje i dag, det klarer jeg faktisk ikke!!" .... Så nå har jeg bestemt meg for å være mest hjemme og ta det rolig, spise godt, sove når jeg kan, og få hjelp til henting /bringing til bhg og skole.