Søvn

MaiMor19

Forelsket i forumet
Er det flere her inne som sover mindre enn før? Jeg er mer sliten og trøtt enn tidligere, men får bare sove omtrent seks timer hver natt.

Som regel sovner jeg rundt 22:30, og våkner halv fem. I går var jeg sliten etter en lang dag, og var i seng kl 20:00. Sovnet før kl 21:00. I natt våknet jeg omtrent 02:30 og får altså ikke sove mer... Så her ligger jeg da... Vekkerklokka står på kl 07:00 og jeg hadde gledet meg til å få en lang og god natts søvn :bored:

Noen andre som har det på samme måten?
Jeg er 7+1 i dag, og dette har holdt på en stund :sour:

Trodde ikke kroppen skulle forberede seg på spebarnsperioden såååå tidlig? :bored:

Samme her og. Sover mye lettere/dårligere kvalitet og mindre. Våkna nå en god time før klokka sto på ringing. Tenkte jeg skulle sove litt lenger da jeg har fri i dag men legetime. Den gang ei.

Sover dårlig om dagen jeg også . Er 5+0 i dag, har sovet dårlig i to uker siden jeg fant ut at vi er gravide. Ligger litt urolig , finner ikke riktig sovestilling.. håper det blir bedre ettervært :)

Har våknet rundt 5.30 og 6 før jeg fikk positiv test, nå bare forsetter det. I natt våknet jeg litt før 4 og sovnet ikke igjen før jeg minste våknet, da gikk jeg og la meg sammen med han.

Men husker fra graviditeten med de 2 andre, var likedan da og.

Her også. Når jeg legger meg kl 20 får jeg omtrent syv timers søvn frem til kl 06. Våknet mye av kvalme, generelt ubehag og av å måtte tisse

Hva kalte du dyret, søvn? :hilarious: Blir bare kvalmere og kvalmere hver dag føler jeg, og idag våknet jeg grytidlig for å tisse og kjente jeg var superkvalm. Må nok snart ta bøtta inn på soverommet :hungover: just in case. Føler at søvnen ble fort ødelagt av denne lille skapningen (men det er helt ok). Jeg er tydeligvis en som kjenner alt mulig på kroppen supertidlig - lucky me:sorry:

Jeg også, så sykt slitsomt man er
Så sykt trøtt men er liksom urolig i kroppen
og så sulten på netten, jeg våknet 02.15 inatt og var våken i 3 timer, fikk sen sove en halvtimme til før jeg ble vekket igjen av sønnen..

Jeg sover masse på dagen for jeg er så trøtt og det ødelegger nok litt for natta. Klarer å sove hele natta men våkner mange ganger.

Jeg og.. Er kjempe trøtt. Vil sove masse.. men våkner halv fem hver natt.. går og tisser og får ikke sove igjen.. Det resulterer jo i at jeg er KJEMPE trøtt på kvelden og ettermiddagen.. holder på å sovne når jeg prøver å leke med 2 åringer min etter barnehagen.. IRRITERENDE!!!

Det er godt å høre at vi er flere som har litt annerledes søvnrytme om dagen... Håper det bedrer seg etterhvert, men jeg frykter vel at dette har kommet for å bli :confused013

Har det sånn jeg også.. Hjelper ikke på at 3 åringen kommer inn hver natt, eller våkner i 5-tiden heller :hilarious:

Sover kanskje 18 timer i døgnet. Men våkner som regel hver tredje time fordi jeg er tørst eller må tisse.

Jaa... ikke nok med at gullgutten på 11 måneder skal våkne 2-3 ggr i løpet av natta, men så får jeg ikke sove når jeg legger meg og våkner selv midt på natta lys våken..:p håper trøttheten og vanskene med å sove forsvinner snart!

Oj, da har du ikke mange timer igjen å gjøre andre ting. Er du veldig plaget? Håper det blir bedre etterhvert :love022

Det håper jeg og. Er sykemeldt ett par uker. Satser på at det hjelper :happy: er jo slitsomt, men så lenge jeg slipper jobb er det jo bare å sove;) har ingen barn fra før, så ingenting jeg må:wacky:

Back
Topp