Søvn

Mini er 8 mnd og er for tiden helt umulig å få til å sove !
Sover maks 2 t på dagtid!
Og nå sovner han ikke før 22 på kveld og våkner gjerne kl 00. Og sover kanskje til 07/08 ..

Har sovnet rundt 19 før og våknet innimellom..

Andre med samme erfaring ?
 
Sånn var min første. Måtte bare lide meg igjennom det... endret seg rundt 10-11mnd og hold seg sånn siden. Blir 4 i oktober.
Minsten har sovet godt siden han ble født.
 
Jepp! Han er helt håpløs om dagen. Sover minimalt på dagen og sovner senere enn vanlig om kvelden, i tillegg til å våkne rundt halv 12 og/eller 1.15. Da funker kun melk for at han skal sove mer. Føler vi er ti skritt tilbake.
 
Jepp! Han er helt håpløs om dagen. Sover minimalt på dagen og sovner senere enn vanlig om kvelden, i tillegg til å våkne rundt halv 12 og/eller 1.15. Da funker kun melk for at han skal sove mer. Føler vi er ti skritt tilbake.

Helt utrolig at de ikke blir mer trøtte egentlig! Sover jo mindre enn eldstemann..,
Og begge er ganske så aktive!
Han sovner ikke så fort når han våkner på natta og våkner av det minste knirk[emoji12]
 
Helt utrolig at de ikke blir mer trøtte egentlig! Sover jo mindre enn eldstemann..,
Og begge er ganske så aktive!
Han sovner ikke så fort når han våkner på natta og våkner av det minste knirk[emoji12]
Min sover også mindre enn eldste. Han er tydelig trøtt og har behov for mer søvn, men likevel skal han ikke sove:rolleyes: Jeg tror ikke det blir bedre før bhg. Han er nok en som må slites ut. Han er fryktelig urolig i kroppen. Klarer aldri å slappe av.
 
Har hørt at søvn blir mye vanskeligere under utviklingstrinn 6 og at det er noe som heter 8 month sleep regression. Her har det akkurat startet :meh:
 
Samme hos oss om dagen, legging er et reint helvete. Bruker 1,5-4t på legging hver kveld. Våkner av det minste knirk om natta og vil ha pupp hele tiden. Sover Max til klokka 7 før vi må stå opp.
Jeg håper virkelig bare at dette er en fase og at den går over fort :hungover:
 
Her har det også plutselig blitt vanskeligere å få henne til å sovne på kvelden. Tidligere la hun seg senest 19 og sovnet med en gang, nå er det mye gråt og det tar ganske lang tid. Tenker det er utviklingstrinnet, hun er generelt mer urolig og trenger mye nærhet. Hun sover godt i vogna når den beveger seg så nå blir det lange turer i håp om at hun sover lenge og godt på dagtid, og så håper jeg på at søvn avler søvn:)
 
Ikke merka noe til den 8mnds-greia, min er snart 9mnd [emoji4]
 
8-10 month sleep regression? Uansett helt normalt at barnets søvn går i bølgedaler. Mange barn sover ikke en hel natt før de er min 2 år!
 
Back
Topp