Søvn

Sovner greit om kveldene, men våkner igjen mellom 1-3 og får ikke til å sove noe spesielt etterpå... Så slitsomt i lengden... Er også blitt veldig varsøvd!

Jepp! Sovner kjapt når jeg legger meg for kvelden, men våkner konsekvent etter noen timer og ligger trøtt og våken opp mot flere timer uten å få sove. Ufattelig kjipt og slitsomt! Føler meg som en zombie på dagtid.. Håper det bare er for en periode!

Sovner greit om kveldene, men våkner igjen mellom 1-3 og får ikke til å sove noe spesielt etterpå... Så slitsomt i lengden... Er også blitt veldig varsøvd!
Har det også slik, er slitsomt. Dårlig søvn gjør også formen min enda verre enn om jeg får en natt med god søvn.

Sliter med å sovne når jeg legger meg, og våkner hver andre time og må tisse, ganske frustrerende å ikke få sove en hel natt. Mye trett på dagen.

Vi får håpe vi får en hel natt med sammenhengende søvn snart! Synes vi har fortjent det!

Ja, er mye oppe for å tisse og ligger våken lenge etterpå. Kompanserer ved å legge meg ekstra tidlig. Helst før kl 22.

Periodevis. Nå for tiden sover jeg godt de timene jeg sover, men våkner mye tidligere enn jeg må.

Sliter nok mest med å sovne om kvelden her... legger meg ganske sent men tar ofte lang tid før jeg sovner likevel. Også må jeg tisse en gang i løpet av natta og da varierer det om jeg får sove raskt igjen eller ikke... også blir jeg vekket igjen når de andre står opp rundt 6.30 og skal på jobb/bhg/skole og får ikke sove igjen før de er ute av huset mellom 7.30 og 8. Kompenserer ved å prøve å sove videre til kl 12, hvis jeg klarer det så har jeg en viss grad av energi resten av dagen, hvis ikke er det bare å finne sofaen etter jeg har fått spist litt mat... [emoji53]

Sovner kjapt da jeg er veldig trøtt på kveldene.. men må opp å tisse etter 4-5 timer. Våkner gjerne da i 4 tiden å sliter med å sovne igjen etter det :(

Sover veldig dårlig om nettene ettersom jeg har bekkenlåsning å ligge gjør vondt uansett stilling.
Pluss at jeg er oppe om nettene å har den faste promenaden til toalettet :rolleyes:

Vi er mange om samme problemet ser jeg!
Er sjeleglad for at jeg ikke våkner sulten om natten lengre! (Bank i bordet tre ganger!!), men tisse, det må jeg hver natt! Varsøvd også[emoji57].... Så dette skal bli gøy fremover[emoji23][emoji85]

Sent from my VTR-L29 using BV Forum mobile app

Sovner fort men sover dårlig siden jeg drømmer så mye! Er nesten sliten i hodet når jeg våkner. Sover veldig lett og våkner lett når jeg drømmer [emoji18]

Back
Topp