Søvn

MammaMassør

Glad i forumet
Hvordan er det med søvnen hos dere?

Jeg sover dårlig om natten, men på morgenen mellom 4 og 9 sover jeg godt. Det passer jo dårlig siden jeg må opp kl. 5 for å komme meg på jobb.

I helgen har jeg sovet midt på dagen både lørdag og søndag. 2 timer hver dag.
Syns dette er kjedelig, men da er jeg så skutt at jeg ikke klarer å holde øynene åpne. [emoji42][emoji42]

Er oppe 1-3 ganger for å tisse. Sier seg selv at det blir dårlig søvn av det [emoji85]
Siste oppvåkning er ca 0530 og da strever jeg med å sovne... og når jeg endelig sovner er det jo nesten morgen og da er jeg stuptrøtt.

Jeg sliter med å sovne om kvelden og kan fint sove til langt på dag. Er jo ikke mulig fra onsdag mtp at ungene skal tilbake på skole og u bhg men håper det går seg til litt frem til det og at jeg sovner greit når jeg kommer hjem i senga mi. Er trøtt på dagtid. Veldig

Jeg føler jeg aldri blir uthvilt for jeg drømmer de merkeligeste drømmer. [emoji23] og så er jeg helt kake i 18 tiden og da dupper jeg litt på sofaen. Var ikke sånn med første.
Merkelig

Drømmer mye, som gjør at jeg våkner mye. Må også stå opp om natten for å tisse. Våkner også tidlig....

Jeg sover godt, og sovner tidligere enn før! Men jeg våkner grytidlig! Gjerne i 6 tiden hver morgen, og da er jeg lys våken! Til vanlig er jeg zombie frem til tidligst kl.09[emoji12]

Jeg våkner minst 3 ganger om natten for å tisse. Ødelegger nattesøvnen veldig og sliter med å holde meg våken på dagen..

Jeg sover dårlig.. Hadde søvnproblemer før graviditeten også og de har ikke akkurat blitt bedre. Sover veldig lett, er ofte våken og må nå opp en til to ganger om natten pga gravidblæren. [emoji25][emoji25][emoji25]

Hvordan er det med søvnen hos dere?

Jeg sover dårlig om natten, men på morgenen mellom 4 og 9 sover jeg godt. Det passer jo dårlig siden jeg må opp kl. 5 for å komme meg på jobb.

I helgen har jeg sovet midt på dagen både lørdag og søndag. 2 timer hver dag.
Syns dette er kjedelig, men da er jeg så skutt at jeg ikke klarer å holde øynene åpne. [emoji42][emoji42]

Jeg står også opp tidlig, senest 05.15. I kveld la jeg treåringen, gikk og tok et bad og var i seng til kl 20 :) (men så ligger jeg her og taster da... tror jeg må begynne å lese på senga isteden for å surfe.)

Jeg sover generelt alt for lite. I flg. Fitbit’en min sover jeg i underkant av seks timer i gjennomsnitt hver natt, og det er inkludert helgene. Målet er å komme opp på syv de neste ukene.

Sover dårlig om natten her og. Våkner lett og oppe 2 ganger for å tømme blæren. Er generelt trøtt men får ikke til å sove selv om.. Utrolig frustrerende

Jeg våkner et par ganger for å tisse. Sovner heldigvis raskt igjen etterpå. Noen netter drømmer jeg mye, og da våkner jeg en del. Jeg våkner stort sett 30 min før alarmen ringer, og selv om jeg er stuptrøtt, får jeg ikke sove de siste dyrebare minuttene...

I helgene legger jeg meg like tidlig som i ukedagene, men sover lenger. Da sover jeg bedre, og føler meg i alle fall neste uthvilt i noen timer. Akkurat nå skulle jeg nok startet på jobb et par timer senere, kjenner jeg...

Så sliten om kvelden at jeg stuper tidlig i seng. Oppe 1 -2 ganger for å gå på do. Våkner tidlig om morgenen.. Så ingen søvnvansker. Føler meg godt uthvilt på morgenen. Veldig uvant å være våken før 7 og faktisk fungere.

Sover mye på dagtid, og ingen problem med å sovne :) Vokner som regel i 4-5 tiden, før jeg sovner igjen, og så vokner jeg igjen i 6-tiden. Da er jeg ofte kvalm og kaster som regel opp. Ellers sover jeg bra, drømmer mye da:p

Jeg sover som en stein, men drømmer noe helt sykt for tiden. Alt er så mye mer ekte og jeg husker drømmene mine bedre [emoji85] Våkner opp sånn i 5 tiden hver morgen av at jeg må tisse, og da kan jeg bli litt våken etter det, men sover som regel hele natten igjennom uten å våkne noe[emoji4] Det skal sier at jeg også er sykemeldt og har ingen små barn (bare min samboer) å forholde meg til, så jeg er litt dovendyr for tiden også [emoji56]

Back
Topp