Søvn

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Har dere begynt å våkne tidligere etter positiv test?
Her har jeg våknet til nøyaktig samme tid vær dagen siden vi dro på juleferie, og før positiv test, 07.17 har klokken vært vær dag. Leeenge før barna våkner. Idag våknet jeg 05.30! I starten av graviditeten med de 2 andre var det helt likt, våknet kjempe tidlig vær dag!

Har dere begynt å våkne tidligere etter positiv test?
Her har jeg våknet til nøyaktig samme tid vær dagen siden vi dro på juleferie, og før positiv test, 07.17 har klokken vært vær dag. Leeenge før barna våkner. Idag våknet jeg 05.30! I starten av graviditeten med de 2 andre var det helt likt, våknet kjempe tidlig vær dag!

Ja jeg våkner også tidlig. Har våknet tidlig omtrent hver eneste dag siden positiv test :) Skjønner ikke hvorfor :p å jeg får ikke sove igjen om jeg prøver.

Jeg sover litt lettere enn vanlig. Nå våkner jeg vist sambo går på do osv om natten, det pleier jeg aldri gjøre. Men tror jeg kunne sovet 20 timer i døgnet, jeg er så trøtt!

Ja jeg våkner også tidlig. Har våknet tidlig omtrent hver eneste dag siden positiv test :) Skjønner ikke hvorfor [emoji14] å jeg får ikke sove igjen om jeg prøver.
Det er så irriterende! Er jo så trøtt, men får ikke sove i det hele tatt. [emoji25]
Jeg sover litt lettere enn vanlig. Nå våkner jeg vist sambo går på do osv om natten, det pleier jeg aldri gjøre. Men tror jeg kunne sovet 20 timer i døgnet, jeg er så trøtt!
Har bestandig vært A menneske, men nå er jeg skikkelig AA menneske [emoji23] men er da helt utslitt på ettermiddagen, og det funker jo dårlig med 2 barn [emoji14]

Back
Topp