Søvn

Unghåpefull

Flørter med forumet
Flere som sliter med å sove igjennom hele natta? Jeg sovner lett sånn i 10-11 tiden men våkner ved 03-04 tid hver natt og får ikke sove ordentlig igjen.. sykt irriterende! Andre som er slik?[emoji28]

Jupp! Våkner av alt:) sover like lett og er ikke trøtt når jeg våkner, akkurat som da jeg var permisjon med 3 åringen :)

Ja, sovner gjerne kl 20 om kvelden, men våkner flere ganger om natta. Våkner jeg før kl 3 går det som regel fint å sovne igjen, men senere enn det er slitsomt, da kan jeg nesten bare stå opp. Men jeg er trøtt for det noen timer etterpå.

Jeg legger meg tidligere enn vanlig, våkner en-to ganger om natten for å tisse og våkner alt fra 3 timer til en halvtime før vekkerklokken.
Merker jeg sover "lettere: og ikke så tungt som vanlig.
Så når jeg har disse do besøkene på natten er det ikke alltid så lett å finne roen igjen når jeg legger meg, kan fort ta 30 min for å sovne igjen.
Av og til er det lett å sovne igjen, andre ganger ikke.

I helgene kan jeg sove 11-12 timer på natten, ha en lur på dagen og fortsatt vil jeg legge meg kl.22...

Grunnen til at jeg sover dårlig om natten er nok disse grusomme drømmene. Skjønner ikke hvordan det går ann og drømme så mye og vilt jeg. Har også minst en tisse tur i løpet av natten.

Sover også veldig mye. Sover ca 10 timer om natten, et par timer om dagen og like vel stup trøtt.

Åh, godt å se jeg ikke er den eneste.. akkurat som i dag har jeg fri ifra jobb og gledet meg til å sove litt lenger enn til kl 5.30, men så våknet jeg ca 04, og sovna ikke ordentlig igjen.. dette resulterer jo i at jeg blir trøtt ved 20-tiden om kvelden og sovner tidlig. Da blir jo dette en evig runddans[emoji28][emoji28]

Ja, sovner gjerne kl 20 om kvelden, men våkner flere ganger om natta. Våkner jeg før kl 3 går det som regel fint å sovne igjen, men senere enn det er slitsomt, da kan jeg nesten bare stå opp. Men jeg er trøtt for det noen timer etterpå.

Akkurat det samme skjer med meg!![emoji28]

Jaa!Jeg har alltid hatt et ekstremt godt sovehjerte, men nå sliter jeg skikkelig med å sove natten igjennom. Og det er ikke fordi jeg må opp og tisse, sover bare så lett og våkner mange ganger.:dead:

Jeg sover tungt som en sten. Våkner kun fordi jeg må opp på toalettet, gjerne en gang, men også flere, men sovner greit etter det igjen heldigvis :)

Jeg våkner en gang om natten for å tisse. Ligger en halvtimes tid etter dette pga verk i magen før det gir seg og jeg klarer å sovne igjen. Kan det være dersom blæren er for presset at jeg verker når jeg får tømt den? Irriterende er det i hvert fall..

Jeg våkner en gang om natten for å tisse. Ligger en halvtimes tid etter dette pga verk i magen før det gir seg og jeg klarer å sovne igjen. Kan det være dersom blæren er for presset at jeg verker når jeg får tømt den? Irriterende er det i hvert fall..

Jeg har også slitt litt med det samme. Magen er skikkelig ubehagelig etter jeg har vært oppe og tisset. Kjenner også at jeg er veldig veldig oppblåst på den tiden også. Vet ikke helt hva det skyldes, men det blir kanskje mye press på magen, både med luft og full blære?

Jeg har også slitt litt med det samme. Magen er skikkelig ubehagelig etter jeg har vært oppe og tisset. Kjenner også at jeg er veldig veldig oppblåst på den tiden også. Vet ikke helt hva det skyldes, men det blir kanskje mye press på magen, både med luft og full blære?
"godt" å høre at andre også har det sånn. Satser på at det går over snart [emoji4]

Hadde et par netter jeg måtte opp og tisse, og hadde litt smerter og kvalme jeg også :)
Så er sikkert vanlig

Jeg våkner mye av at jeg er stiv eller har smerter i ryggen og hoftene. Dette er bare liggesmerter, for det går over når jeg står opp [emoji4] Kroppen er vel ikke vant til å ligge så mye som den gjør nå [emoji38]

Jeg sover tungt som en sten. Våkner kun fordi jeg må opp på toalettet, gjerne en gang, men også flere, men sovner greit etter det igjen heldigvis :)

Jøss, denne ble ratet som gammel gitt

Har alltid hatt godt sovehjerte, og det ser heldigvis ut til å holde seg godt. Er dog oppe og tisser 2-3 ganger ila natta, men det er nok like mye fordi jeg føler jeg "må" tisse om jeg først våkner som noe annet.

Håper ungen arver sovehjertet mitt :D

[emoji173]søvn[emoji173]

Jeg vet vi må drikke mer nå siden blodvolumet utvider seg osv. Men hvorfor husker jeg ikke på det ila dagen sånn at jeg blir tørst om kvelden? Da må jeg jo opp flere ganger og tisse...

Back
Topp