Unghåpefull
Flørter med forumet
Flere som sliter med å sove igjennom hele natta? Jeg sovner lett sånn i 10-11 tiden men våkner ved 03-04 tid hver natt og får ikke sove ordentlig igjen.. sykt irriterende! Andre som er slik?[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, sovner gjerne kl 20 om kvelden, men våkner flere ganger om natta. Våkner jeg før kl 3 går det som regel fint å sovne igjen, men senere enn det er slitsomt, da kan jeg nesten bare stå opp. Men jeg er trøtt for det noen timer etterpå.
Jeg våkner en gang om natten for å tisse. Ligger en halvtimes tid etter dette pga verk i magen før det gir seg og jeg klarer å sovne igjen. Kan det være dersom blæren er for presset at jeg verker når jeg får tømt den? Irriterende er det i hvert fall..
"godt" å høre at andre også har det sånn. Satser på at det går over snart [emoji4]Jeg har også slitt litt med det samme. Magen er skikkelig ubehagelig etter jeg har vært oppe og tisset. Kjenner også at jeg er veldig veldig oppblåst på den tiden også. Vet ikke helt hva det skyldes, men det blir kanskje mye press på magen, både med luft og full blære?
Jeg sover tungt som en sten. Våkner kun fordi jeg må opp på toalettet, gjerne en gang, men også flere, men sovner greit etter det igjen heldigvis![]()
Slik er det blitt her også nåVåkner hver natt kl 04![]()