Søvn

BilFrue

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerskattene 2023
Har dere regnet på hvor mange timer totalt babyen deres får i løpet av 24 timer?

Hva er normalt?

Føler min sover så mye.. ca 18 timer i døgnet? Føler hun så vidt er våken om dagen..

Vet det sikkert er et luksusproblem , men blir faktisk litt bekymret?

Min sover sikkert 16-17-18 timer i døgnet. Tenker ikke så mye over det, førstemann sov 20 timer til hun var 8-9 mnd. Nå er mine kjempeaktive når de først er våken, så de blir vel utslitt☺️

Min sover ikke stor mer enn 10 timer i løpet av et døgn. Så kos deg med det mens det varer. Har lyst på det problem og bekymringen jeg også :P Her har jeg sovet ca 7 timer de siste 48 timene :/

Har dere regnet på hvor mange timer totalt babyen deres får i løpet av 24 timer?

Hva er normalt?

Føler min sover så mye.. ca 18 timer i døgnet? Føler hun så vidt er våken om dagen..

Vet det sikkert er et luksusproblem , men blir faktisk litt bekymret?
Her hos oss er det mye det samme, sover vel rundt en 16-18 timer i døgnet :)

Min sover sikkert 16-17-18 timer i døgnet. Tenker ikke så mye over det, førstemann sov 20 timer til hun var 8-9 mnd. Nå er mine kjempeaktive når de først er våken, så de blir vel utslitt☺️
Her hos oss er det mye det samme, sover vel rundt en 16-18 timer i døgnet :)

Ikke å bekymre seg med andre ord - Hehe :-) Hun var så mye våken en periode så ble plutselig bekymret :-)

Veldig aktiv når hun er våken ja!

Tenker et sted mellom 14-16 timer. Begynt å sove mindre på dagen etter 3 mnd, men sover fortsatt godt på natta :)

Han sover fra kl 21-05 på natt, men ellers er det voldsomt lite søvn på dag... :o Gjerne bare 1-2 timer...

Back
Topp