Søvn

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hvor mye sover dere for tiden?

Her føles det som jeg aldri får nok søvn

Sover MYE men aldri særlig lenge... man må legge inn dopauser, kramper, spark i magen og storesøsken som kommer på besøk...

Lite kvalitets søvn med andre ord

Sover ingenting føler jeg... Sover kanskje maks 2 timer om natten, og en blund ila dagen hvis jeg rekker det... aldri mer enn 40 min sammenhengende om natten nå for tiden :( jeg pines

Det varierer veldig. Men får som regel på do 2-3 ganger :(

Ikke nok :p Blir fort 8 timer på natta og gjerne en time på dagen :)

Søvnen har definitivt gått fra fint til galt. Er på do 4-6 ganger om natta, og sliter med å sovne igjen pga halsbrann, urolige bein, bekkensmerter og forskjellig. :/

Jeg sover ca 8 timer om nattan, våkner en gang for å tisse og så sover jeg videre. Men de siste ukene har jeg sovet dårligere og nå den siste uken er jeg helt utslitt og sovner på dagen og!
Jeg sover veldig tungt om nattan og det er digg :) ❤️

Sover nesten Ingenting , enten do besøk hele tiden , kvalmen , halsbrann , Bekken smerter , ryggen , babyen som danser eller ligger litt ubehagelig .
Føler er trøtt konstant og ingen energi gjennom dagen

Altfor lite kjennes det ut som. Ender ofte opp med å legge meg 21:30-22:00. Synes jeg sover dårlig for tiden.. våkner hver gang jeg skal snu meg fordi det er så mye ekstra kropp å flytte på. Har heldigvis sluppet unna hyppige tisseturer.
Vekkerklokka til mannen ringer 05:30, men jeg sovner greit igjen, og så ringer min egen 07:00 - da bruker jeg en halvtime på å komme meg opp.
Skulle gjerne ha sovet på dagen, men er redd for å ikke få sove igjen til kvelden da..

Har sovet bedre om nettene de siste dagene, og ikke vært våken for å tisse. Bør vel ikke skrive det, for da snur det vel i natt :(

Enda ikke hatt så vondt eller vært så mye turning inni der at jeg har våknet av det heldigvis.

Håper jeg ikke får det sånn som dere!! :eek:
Står opp en gang eller to for å gå på do. Snur meg litt. Så bortsett fra det og intens drømming av og til sover jeg godt 8 timer. :p

Jeg sovner rundt 01.00 hver natt omtrent. Jeg jobber kveldsvakter i matbutikk (hvor jeg jobber 15.00-23.00). Da sover jeg vanligvis til 11.00. Mannens alarm(er) ringer tidlig på morgenen, men jeg merker de ikke en gang!
Så jeg har fått et enormt søvnbehov, og sover heldigvis sammenhengende og godt uten tissetrang eller vondter.
Men jeg merker det er vanskeligere å sovne nå enn før. Det tar tid å finne gode stillinger som forebygger vondter og halsbrann.
Hvis jeg enkelte dager må stå opp tidlig pga jordmorkontroller eller andre avtaler, og ikke får mer enn 5-6 timer søvn, er jeg ganske ubrukelig resten av dagen. Selv om jeg sovner på sofaen midt på dagen, er jeg utslitt og kjempesliten når jeg våkner.
Håper ikke akkurat den delen fortsetter etter at lillegutt er født, for da må jeg vel regne med å stå opp flere ganger hver natt!

Har sovet ekstremt dårlig om nettene i det siste.. mannen snorker :( og når jeg først våkner av det får jeg aldri sove igjen grunnet baby :P men er heldigvis sykmeldt, så når jeg får avgårde mann og barn til jobb og bhg sover jeg noen timer til, ellers hadde jeg nok flydd på veggen snart! I natt sov mannen på sofaen og jeg fikk 6(!!!!) timer i strekk, helt sykt digg :D

Jeg sliter med å sovne om kveldene nå.. ligger ofte i lang tid før søvnen tar meg, og da sovner jeg ikke skikkelig på en måte- våkner av alt den første timen.. ellers så er jeg var for lyder og sover litt lett fra før. Men nå virker det som kroppen forbereder seg på lille og jeg våkner seriøst av ALT. Går på do 1-2 ganger pr natt, det tåler jeg så lenge jeg sovner igjen :) men har også som andre skriver våknet av at kroppen er i full panikk rundt 4 tiden ofte, aner ikke hvorfor ;)

Går veldig opp og ned, men merker godt de nettene jeg sover for lite. Da er jeg nesten influensasyk hele dagen etter :O Er alltid oppe 3 ganger minst på do hver natt, våkner hver gang jeg skal snu meg fordi det begynner å bli tungt å få med seg magen rundt. Og er jeg skikkelig uheldig en natt så bruker jeg 1-2 timer på å sovne igjen etter dobesøk. Det henger ofte sammen med at lille apekatt i magen våkner og turner helt vilt ❤️ Men neimen om jeg ville vært uten disse gravidopplevelsene heller ❤️ 7 uker til eksamen og 11 til termin, så jeg tenker det blir en bedagelig jul i år :D

Søvn er oppskrytt!! Sover nesten aldri og er konstant trøtt :(

Back
Topp