Søvn

Sover godt egentlig gjennom natta, noe mer våken enn før men kan ikke klage:happy: Men kl 0630-07 da kommer legg krampene og det er 0 mer søvn, vær eneste morgen :facepalm:

Sovna i 21-22 tida i det siste. Våkner gjerne 1-3 ganger per natt. Ene av gangene tar det gjerne tid før jeg sovner igjen. Natt til i dag våknet jeg først av ingenting og så våknet jeg litt senere av strekk i leggen. Det er den verste måten å våkne på, siden det er så vondt og siden jeg må stå opp av sengen og stille meg på gulvet for at det skal slutte å gjøre vondt :p

Jeg sover kjempe dårlig for tiden, enten må jeg på do å tisse, hoftene mine er vonde etter å ha ligget på en side lenge eller halsbrann fra en annen verden, men trøst med bare 3 uker igjen til termin :P

Sover godt egentlig gjennom natta, noe mer våken enn før men kan ikke klage:happy: Men kl 0630-07 da kommer legg krampene og det er 0 mer søvn, vær eneste morgen :facepalm:

Ja, sover forferdelig dårlig for tiden! Men ble nysgjerrig på dette med kramper. Jeg kan snu meg i sengen om natten og få forferdelige leggkramper. Er dette vanlig altså? Noen som vet hvorfor?

Ja, sover forferdelig dårlig for tiden! Men ble nysgjerrig på dette med kramper. Jeg kan snu meg i sengen om natten og få forferdelige leggkramper. Er dette vanlig altså? Noen som vet hvorfor?
Begynt å sove verre siste dagene, våkner og tankene begynner å surre og slutter aldri :s
Jordmor sagt dette er normalt, fikk ikke forklaring på krampene med råd om å ta magnesium, er reaktiv stor dose enn normalt så jeg hadde kontakter jordmor for å få riktig dosering :)

Jeg sover også dårlig :( bekkenet gjør at jeg må snu meg hele tiden og når jeg først sovner sliter jeg med veldig intense drømmer som kan være så grusomme at jeg må opp og gjøre noe annet i et par timer for å klare å roe meg ned :bored: i tillegg insisterer storesøster på å stå opp 5:30-6-tiden, så jeg blir ikke veldig uthvilt. Jeg er sykemeldt så jeg prøver som regel å sove igjen når storesøster og pappa har gått, men da dukker de samme problemene opp igjen... grrrr...
Heldigvis bare noen uker til disse problemene er byttet ut med andre søvnhemmende problemer :D

Sove? Driver ikke med sånt. Ikke på natten hvertfall :/

Søvn er etterlengtet :(

Har kun problemer med å sove om natten visst jeg sover mange timene på dagtid :-)
Da kan det bli litt problemer rett og slett noe som i seg selv er forståelig da

Har plutselig begynt å sove dårlig. Er ikke noe spesielt som plager meg, men ligger altså våken store deler av natta likevel. Snur meg fra side til side konstant :P

Back
Topp