Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legger seg fra ca 21-23. Sover til kl 8 med noen ammepauser seffSover veldig lite på dagtid, så det blir lite egentid
Prøver å amme han i senga på dagtid, slik at han sovner men uten hell. Har prøvd å trille, men han våkner når vi stopper. Noen tips til hvordan jeg kan få han til å sove på dagen?
Nå i det siste har han sovet på dagtid ogsåHar du prøvd musikk/ lyder? Mini her liker lyden av tørketrommel ! Du finner på Spotify![]()
Må dessuten bæres hele dagen. Kan på gode dager ligge i vogn hvis han blir trillet, men stort sett går det i sjal. Kan aldri legge han fra meg inne dessverreSovner seint. En gang mellom 00-02. Sover da gjerne til 05. Sover så videre til 09. og så til 11-12Sover alt fra en halvtime og seks timer tilsammen resten av dagen. Plaget med kolikk, så gråter mye på ettermiddag og kveld. Ingen dager er like. Sover heldigvis godt og mye når han først sovner for natten. Jeg får mer enn nok søvn, verre med faren som står opp klokken halv syv, tar toåringen i barnehagen og drar på jobb. Jeg tar til gjengjeld lille både dag og natt.
Vår lille tass har samme rutiner som din lilleHan sover greit nokk om natta mye mating med sovner igjen med en gang, legg oss rundt 22-24 ligg då på pupp i ca 30-60min! Også opp vertfall 2 ganger for mat! Om dagen må vi legge oss i senga med han får å få han til å sovne eller gå rundt å bære han eller å amme han te søvne! Så eg er ganske låst til han, men han er no enda bare 6 uker så går seg nokk til! Han liker ikkje vogna, :-/