Søvn

Han har rutiner på kveld/natt, men på dagtid er d forskjell fra dag til dag ja. Sovner for natta mellom 21.30-22.30 og sover ca fire timer da,etter d kan han godt våkne annenhver time for å spise. Han er veldig gla i puppen:D

Føler ikke vi har rutine, annet en på natta. Da sover hun 24-03/04. Så mat, ny bleie og sover til 6/7, mat/bleie og så tar jeg hun opp i senga og da kan hun sove til 10-11. Så går vi tur kl 13, og da sover hun ca 3 timer;)

Legger hun mett og god kl tolv/ett om kvelden så våkner hun rundt 3/4 for mat og ny bleie og sover til 6/7 og ny runde med mat for å sove til sånn 9/10/11.. På dag spørs det veldig om vi triller vogn eller er hjemme siden hun sover veldig godt i vognen.. Men er som regel lys våken fra 10-12/13 så sover hun store deler av resten av dagen frem til å være mye våken på kveld igjen

Legger seg fra ca 21-23. Sover til kl 8 med noen ammepauser seff :) Sover veldig lite på dagtid, så det blir lite egentid :( Prøver å amme han i senga på dagtid, slik at han sovner men uten hell. Har prøvd å trille, men han våkner når vi stopper. Noen tips til hvordan jeg kan få han til å sove på dagen?

Ingen faste rutiner nei.

Har egentlig ikke noe rutiner enda her heller, verken dag eller natt...lillebror sover i vogna når vi går og leverer storesøster i bhg, men våkner raskt når vogna stopper..sovner helst når jeg går å bysser, så når jeg legger han ned i vogga, våkner han etter ca 10min..så blir lite soving på dagtid..sover greit på natta, 3 timer -amming- sover 3 timer- amming..så starter somregel dagen :)

Hun sover mye på dagen, våken korte perioder. Veldig våken fra ca 21-23/24. Sover hele natta utenom 1-2 g våken for mat. Sovner raskt igjen. Så hu styrer døgnet selv, noe som funker bra :)

Legger seg fra ca 21-23. Sover til kl 8 med noen ammepauser seff :) Sover veldig lite på dagtid, så det blir lite egentid :( Prøver å amme han i senga på dagtid, slik at han sovner men uten hell. Har prøvd å trille, men han våkner når vi stopper. Noen tips til hvordan jeg kan få han til å sove på dagen?

Har du prøvd musikk/ lyder? Mini her liker lyden av tørketrommel ! Du finner på Spotify :-)

Sovner seint. En gang mellom 00-02. Sover da gjerne til 05. Sover så videre til 09. og så til 11-12 :p Sover alt fra en halvtime og seks timer tilsammen resten av dagen. Plaget med kolikk, så gråter mye på ettermiddag og kveld. Ingen dager er like. Sover heldigvis godt og mye når han først sovner for natten. Jeg får mer enn nok søvn, verre med faren som står opp klokken halv syv, tar toåringen i barnehagen og drar på jobb. Jeg tar til gjengjeld lille både dag og natt.

Sovner seint. En gang mellom 00-02. Sover da gjerne til 05. Sover så videre til 09. og så til 11-12 :p Sover alt fra en halvtime og seks timer tilsammen resten av dagen. Plaget med kolikk, så gråter mye på ettermiddag og kveld. Ingen dager er like. Sover heldigvis godt og mye når han først sovner for natten. Jeg får mer enn nok søvn, verre med faren som står opp klokken halv syv, tar toåringen i barnehagen og drar på jobb. Jeg tar til gjengjeld lille både dag og natt.
Må dessuten bæres hele dagen. Kan på gode dager ligge i vogn hvis han blir trillet, men stort sett går det i sjal. Kan aldri legge han fra meg inne dessverre

Han sover greit nokk om natta mye mating med sovner igjen med en gang, legg oss rundt 22-24 ligg då på pupp i ca 30-60min! Også opp vertfall 2 ganger for mat! Om dagen må vi legge oss i senga med han får å få han til å sovne eller gå rundt å bære han eller å amme han te søvne! Så eg er ganske låst til han, men han er no enda bare 6 uker så går seg nokk til! Han liker ikkje vogna, :-/

Legger oss mellom 23 og 00. Mates med flaske én gang om natta. Ligger nå i egen seng og det er veldig deilig. Nekter å sove etter mat på morgenen. Da skal han opp å kose. Og så sover vi litt til etter en stund ;)

Han sover greit nokk om natta mye mating med sovner igjen med en gang, legg oss rundt 22-24 ligg då på pupp i ca 30-60min! Også opp vertfall 2 ganger for mat! Om dagen må vi legge oss i senga med han får å få han til å sovne eller gå rundt å bære han eller å amme han te søvne! Så eg er ganske låst til han, men han er no enda bare 6 uker så går seg nokk til! Han liker ikkje vogna, :-/
Vår lille tass har samme rutiner som din lille :) Enkelte dager sover han godt i vogna, mens andre dager sover han kanskje i 20-30 min før han våkner. Sover godt i bilstol da :)

Ingen rutiner her foreløpig. Noen dager/netter er den mye kaving og lite søvn, mens andre dager/netter er det mye søvn:) Merker at han sover lengre mellom hvert måltid om natten, så noe rutine er det nok.

2 dager på rad har hun sovet i 6 timer nå på natta!! :D håper det blir en trend altså.. For første gang i natt våknet jeg og lurte på hva som skjedde og var opplagt! :D

Sover ganske fast fra kl 22 til kl 04 (mating) deretter rundt til kl 07-08.. Sover en del på dagen, men varierende hvor godt. Kveldene avhengigir av søvn og hvile på dagtid, hvis ikke blir det mye gråt og overtrøtte jenter på kveldene her. Har en som er mer våken og med en hun andre.. Hun sliter mest med overtrøtthet,da hun sikkert har en del mer inntrykk å fordøye

Back
Topp