Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sover alt fra 4-8 timer i løpet av natten. Men selvsagt ikke sammenhengende.. Jeg pleide å trenge 8 timer søvn for å fungere før jeg fikk barn. Nå fungerer jeg jo til en vis grad, men føler meg alltid trøtt og sliten..
Jeg får som regel 2-5 timer og ikke sammenhengende og det er min egen feil at jeg er seint i seng. Men får jeg 4 timer sammenhengende så er jeg veldig fornøyd
Nei, men så må jeg ha 8-9 for å føle meg helt uthvilt og det går ikke å forvente med barn i hus men får som oftest 5 timer sammenhengende og en-to timer til!
Helst 9 timer, men det er årevis siden sist. Nå blir det ca 6 timer og alltid med en eller flere oppvåkninger. God søvn er det jeg savner mest fra tiden før barn. Er egentlig b-menneske, og savner det å kunne sove leeeeenge.
Tidligere ville jeg sagt at jeg trenger ni-ti timer for å være uthvilt, men jeg trenger nok mindre nå. Sju-åtte, kanskje? Er ikke sikker, for jeg har ikke fått prøvd det ordentlig ut siden jeg ble mamma for tre år siden. Nå er jeg våken store deler av natta med minstemann og bruker veldig mye av dagen på å lengte etter søvn.
Klarer meg fint på 6-7 timer. Nå sover jeg 9 eller 10 timer fordi jeg legger meg etter barna har sovnet da jeg er gravid og kvalm. Dagene går forterte når jeg sover bort kveldene
Sjelden, men det er fordi jeg velger å legge jeg sent. Får som regel 6-7 timer, burde sannsynligvis hatt en til. Sover gjerne med yngste når han sover på formiddagen i helgene om vi ikke har andre planer.
Helt optimalt for meg er 9-10 timer. Nå med liten baby får jeg ca 3-4 timer sammenhengende i 2 bolker.
Klarer meg på lite søvn å, med nr 2 sov jeg ikke mer enn ca 4 timer hver natt i over 1 år.....
Legger meg tidlig hver kveld sånn at jeg vet jeg får sovet litt, må jo tidlig opp uansett
Sover sikkert i rundt 5 når jeg er alene. Jeg trenger sikkert 12-13 timer egentlig... Neida, jeg stod opp faktisk ganske uthvilt igår etter å ha lagt meg tidlig og fått ca 8 timer. Første gang på lenge! (Doh! x) )