Søvn...

Sover i snitt 6timer hver natt, og er egentlig nok det. Men merker himla godt at det er segmentert med amming og bleier :O

Sover alt fra 4-8 timer i løpet av natten. Men selvsagt ikke sammenhengende.. Jeg pleide å trenge 8 timer søvn for å fungere før jeg fikk barn. Nå fungerer jeg jo til en vis grad, men føler meg alltid trøtt og sliten..

I natt er en 4 timer søvn natt :rolleyes:

La meg kl 23 sovna ganske momentant :P å ble vekka 04:45.. Jeg hadde foretrukket å sove til kl 06 eller 07 men utrolig hva man kan bli vant til :)

Jeg får som regel 2-5 timer og ikke sammenhengende og det er min egen feil at jeg er seint i seng. Men får jeg 4 timer sammenhengende så er jeg veldig fornøyd :)

Voksne trenger mellom 7 og 9. Jeg trenger 9. Får som regel 7-8 nå

Nei, men så må jeg ha 8-9 for å føle meg helt uthvilt og det går ikke å forvente med barn i hus ;) men får som oftest 5 timer sammenhengende og en-to timer til!

Jeg trenger 7-8 timer, blir som oftest 6-8 timer. Det kommer an på hvor tidlig jeg legger meg :-)

Trenger 8 timer men sjeldent jeg får det. Nå når jeg er gravid får jeg aldri nok.

Til vanlig klarer jeg meg fint med ca 6 timer pr natt. En dag innimellom hvor jeg trenger litt mer.

Nå med lita frøken får jeg sjeldent mer enn 6 timer, og det går helt fint.

Helst 9 timer, men det er årevis siden sist. Nå blir det ca 6 timer og alltid med en eller flere oppvåkninger. God søvn er det jeg savner mest fra tiden før barn. Er egentlig b-menneske, og savner det å kunne sove leeeeenge.

Klarer meg fint på 6 timer, men sover aldri ei hel natt sammenhengende. Veldig frustrerende at det ALLTID er noen som ødelegger søvnen min.

Tidligere ville jeg sagt at jeg trenger ni-ti timer for å være uthvilt, men jeg trenger nok mindre nå. Sju-åtte, kanskje? Er ikke sikker, for jeg har ikke fått prøvd det ordentlig ut siden jeg ble mamma for tre år siden. Nå er jeg våken store deler av natta med minstemann og bruker veldig mye av dagen på å lengte etter søvn.

Klarer meg fint på 6-7 timer. Nå sover jeg 9 eller 10 timer fordi jeg legger meg etter barna har sovnet da jeg er gravid og kvalm. Dagene går forterte når jeg sover bort kveldene

Jeg trenger 8-9, noen ganger mindre eller mer, spørs hvor sliten jeg er på forhånd. Får absolutt ikke det jeg trenger om dagen:p

Helst bør jeg ha 8 timer for å fungere optimalt. Som regel får jeg det og mer ;)

Sjelden, men det er fordi jeg velger å legge jeg sent. Får som regel 6-7 timer, burde sannsynligvis hatt en til. Sover gjerne med yngste når han sover på formiddagen i helgene om vi ikke har andre planer.

Helt optimalt for meg er 9-10 timer. Nå med liten baby får jeg ca 3-4 timer sammenhengende i 2 bolker.
Klarer meg på lite søvn å, med nr 2 sov jeg ikke mer enn ca 4 timer hver natt i over 1 år.....

Legger meg tidlig hver kveld sånn at jeg vet jeg får sovet litt, må jo tidlig opp uansett :)

Må ha 7-8 timer. Blir sjelden det nå med baby i hus, men om en to års tid håper jeg at jeg får det igjen:p

Sover sikkert i rundt 5 når jeg er alene. Jeg trenger sikkert 12-13 timer egentlig... :P Neida, jeg stod opp faktisk ganske uthvilt igår etter å ha lagt meg tidlig og fått ca 8 timer. Første gang på lenge! (Doh! x) )

Back
Topp