Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har den siste uken blitt et skikkelig dovendyr, så nå kan jeg plutselig sove rundt 10-timer i strekk + litt på sofaen.. Noen andre som fint kan sove halve døgnet?
Samme her, har aldri slitt med å være så trøtt før, men nå kan jeg lett sovne på sofaen i 20tiden, til kjærsten min spør om jeg heller vil legge meg i sengen også sover jeg til nesten morgen. Det er jo helt drøyt
Det får jeg ikke lov til av ettåringen som fortsatt våkner på natta. Særlig nå som han er syk, var våken halve natta for så å sovne igjen kl 5 og sove til nesten 11... Så er rimelig sliten her merker jeg.
Kunne sikkert sovet døgnet rundt, men har noen som setter stopper for det! De legger seg heldigvis relativt tidlig, så rundt klokka 20-21 er jeg slakt på sofaen!
Godt å se at jeg ikke er den eneste som kan ende opp med å sove bort dagene! Har egentlig ikke tid til slikt "tull", men jeg fungerer svært dårlig for tiden hvis jeg ikke får sovet nok, spesielt nå som kvalmen kommer og går
Har en gutt på 2,5 år som fortsatt sover veldig dårlig/urolig på natta. Og i tillegg til 100% jobb, ser jeg veldig mørkt på det akkurat nå. Sååå trøtt og sliten!