Søvn

Tufsla

Forelsket i forumet
Jeg har den siste uken blitt et skikkelig dovendyr, så nå kan jeg plutselig sove rundt 10-timer i strekk + litt på sofaen.. Noen andre som fint kan sove halve døgnet? :-P

Samme her, har aldri slitt med å være så trøtt før, men nå kan jeg lett sovne på sofaen i 20tiden, til kjærsten min spør om jeg heller vil legge meg i sengen også sover jeg til nesten morgen. Det er jo helt drøyt :P

Det får jeg ikke lov til av ettåringen som fortsatt våkner på natta. Særlig nå som han er syk, var våken halve natta for så å sovne igjen kl 5 og sove til nesten 11... Så er rimelig sliten her merker jeg.

Kunne sikkert sovet døgnet rundt, men har noen som setter stopper for det! :p De legger seg heldigvis relativt tidlig, så rundt klokka 20-21 er jeg slakt på sofaen! :)

Godt å se at jeg ikke er den eneste som kan ende opp med å sove bort dagene! :-P Har egentlig ikke tid til slikt "tull", men jeg fungerer svært dårlig for tiden hvis jeg ikke får sovet nok, spesielt nå som kvalmen kommer og går :-P

Har en gutt på 2,5 år som fortsatt sover veldig dårlig/urolig på natta. Og i tillegg til 100% jobb, ser jeg veldig mørkt på det akkurat nå. Sååå trøtt og sliten!

Back
Topp