Søvn..?

Lykke3

Flørter med forumet
Eller rettere sagt.. mangel på det? :meh: Jeg har de siste nettene, våknet flerfoldige ganger på natten..! Et par av disse gangene må jeg på do for å tisse, men makan til dårlig søvnrytme for tiden har jeg aldri opplevd! og det må da være måte på hvor tidlig kroppen skal forberede oss på våkenetter...?! :wtf: er det flere enn meg som opplever noe lignende?
 
Sover veldig dårlig om natta, og ikke bare fordi jeg må opp å tisse :p
Er veldig trøtt om dagen med sporadiske perioder det jeg er mer oppegående og får gjort litt fornuftige ting :p
 
Jeg sover også dårlig og sliter med å sovne. Men kan godt hende det bare er ettervirkninger av nattevakta jeg hadde i forrige uke. Har slitt veldig m søvnen etter nattevakt hele høsten. Heldigvis har jeg fått fritak fra nattevakter nå!
 
Jeg sover også veldig dårlig om natta :grumpy: Tisser hele tiden og våkner veldig tidlig hver dag.
 
Bruker lang tid på å sovne.. Men ellers går det greit, så lenge mini ikke vekker meg på nattes tider :p noe som skjer..hver natt..omtrent :p
 
Jeg hadde det sånn - frem til forrige helg. Etter det har jeg sovet godt om natten :) så håper det fortsetter :) for det har hjulpet på alle mine andre plager :)
 
Jeg sovner overalt. Må som regel opp og tisse hver time :p Men ellers så sover jeg nesten hele tiden,føles ihvertfall sånn :p
 
Samme her. Dette er helt nytt for meg, forrige svangerskap sov jeg som en stein helt til halsbrannen tok meg på slutten.
 
Jeg våkner mange ganger gjennom natten for å tisse, og også av SULTSMERTER som jager gjennom meg så jeg må bare karre meg til kjøkkenet og kaste i meg noe mat fortere enn svint! Så døgnrytmen min går i morgenlur, formiddagslur, middagslur og en urolig natt. Men hvis jeg hadde kunnet hadde jeg tatt alle de lurene OG sovet gjennom hele natta :p
 
Får ikke sove.

"Ja, så er man endelig voksen - søvnløs om natta og bevisstløs om dagen" Jokke og Valentinerne.

Eller gravid, da.
 
Samme her. Sovner stort sett fint, men våkner mye, og kan ligge våken mange timer hver natt...

Oppe på do et par ganger hver natt.... Og føler vel mageinnholdet kommer opp hver gang jeg snur meg i senga!
 
Sover hele tiden ... opp hver 4. Time om natten for å tisse. .
Men kl 20 er jeg kake og legger meg.. står opp 0515 hver dag...
Nå er kl 1850 og jeg ser så frem til å sove .. truer meg selv til å være oppe til 20...
 
Jeg sover utrolig dårlig. Vanligvis har jeg sovehjerte av gull. Både vanskelig å sovne, våkner opp til flere ganger, ikke fordi jeg må på do altså, virkelig vanskelig å sovne igjen.

Første svangerskapet var jeg sånn at jeg måtte legge meg ni nesten hver kveld og sov som en stein.
 
Eg har en liten som vil ha pupp om natten så sover dårlig om natten :p
 
Sist var jeg helt lik som deg.. Denne gangen derimot, er jeg vanvittig trøtt, dupper stadig av og trenger mer søvn enn ellers:)
 
Åh ja :( Har alltid hatt verdens beste sovehjerte, helt til nå. Våkner mange ganger, sover urolig og dårlig. Og våkner tidlig. Går utover kvaliteten på dagen ellers. Er jo trøtt hele tiden. Og tør ikke legge meg tidligere av frykt for å måtte stå opp kl 4 ;p
 
Back
Topp