Søvn

snarttobarnsmor92

Forelsket i forumet
Andre som sover dårlig? Siden jeg fant ut jeg var gravid, har jeg sovet veldig urolig, jeg har våknet masse, og så våkner jeg alltid tidlig på morgenen. I dag våknet jeg halv fem, og sto like gjerne opp. I går våknet jeg fem, og dagen før der våknet jeg kvart på fire, og sto opp da. Legger meg ikke spesielt tidlig, ca kl 23. Trener og jobber, drikker ikke koffein. Jeg vil jo sove! :-)

Ja, jeg også sover dårlig! Og i tillegg er mannen sjuk og sover veldig dårlig, våkner hver natt flere ganger. Og nå har han irriterende nok begynt å prate høyt at hsn ikke få sove, skubber borti meg for å spørre om han har feber osv.. Stakkars mann, jeg blir dritsur :p

Jeg har sovna på sofaen i 1-1,5 time hver dag siste uka, og dermed sliter jeg litt mer med å sove om natta :/ men jeg er så trøtt etter jobb at jeg må sove litt :p i går hadde jeg alarm på, slik at ettermiddagsluren begrenset seg til 30 min, og pga det sov jeg godt i hele natt :)

Sover du på dagen?

Jeg sover også dårlig! Veldig rart siden jeg aldri før har hatt det sånn. Våkner på natta i 3-4 tiden og er våken i en time før jeg sovner og våkner igjen rundt 6-7 tiden og da står jeg opp. Kanskje knøttet i magen er en morgenfugl:)

Jeg sover igrunn ikke så dårlig, men jeg bruker veldig lang tid på å sovne. Vrir meg rundt en milion ganger før jeg klarer å sovne. Å når jeg først sovner sover jeg som en stein og drømmer alt mulig ekle ting.

Sover ikke på dagen :-) sovner veldig lett på kvelden, men sover veldig urolig, og våkner som sagt ekstremt tidlig. Utrolig nok funker jeg greit på jobb og hjemme, men begynner å merke det nå etter 1,5 uke at kroppen vil ha litt mer søvn. :-)

For tiden er jeg kjempetrøtt. Men det har også med hun på snart 2 år å gjøre, hun sover veldig urolig om natten og hun våkner nesten med en gang, når jeg ikke er i nærheten hennes. Hun er veldig avhengig av mamma akkurat nå. Jeg håper det blir snart bedre, er litt sliten etter så mange netter med veldig lite søvn. :)

Nja, sover helt ok,men merker at behovet for søvn er mye større nå,naturlig nok,så kan jo legge meg kl 20 på kvelden hadde det vært opp til meg hver dag(ikke like koselig for samboeren hver kveld hehe).
Men våkner gjerne tidlig, sånn i 5 tiden,å da er det som regel fordi noe gravid greier popper opp i hodet hehe :)

For tiden er jeg kjempetrøtt. Men det har også med hun på snart 2 år å gjøre, hun sover veldig urolig om natten og hun våkner nesten med en gang, når jeg ikke er i nærheten hennes. Hun er veldig avhengig av mamma akkurat nå. Jeg håper det blir snart bedre, er litt sliten etter så mange netter med veldig lite søvn. :)
Jeg har det på eksakt samme måte :-)

Jeg forstod vel i grunn før, positiv test, at jeg var gravid pga endret søvnmønster og ekle mareritt. Våknet midt på natta lys våken og stod opp.

jeg våkner å må på do 1-2 ganger natten, noe jeg ellers aldri gjør. men jeg er så kvalm og trøtt på dagen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. kroppen er tom for energi,og vil bare sove. sover 1 til 2 økter i løpet av dagen på ca 1time, men blir ikke bedre, prøver å få i meg noe kaffi for å våkne, men blir kvalm bare av lukten... på mandag er det full rulle på jobb i gjen, men nye barn som skal innkjøres, jobber på småbarnsavd,så det krever masse omsorg og oppmerksomhet rundt det barnet jeg skal ta i mot. kjenner jeg kvir meg litt,ettersom jeg blir sliten bare av å sitte på en maskin med klær :(

I natt sov min sønn på 2 år hele natta gjennom, jeg kan telle på 1 hånd hvor mange ganger han har gjort det i sitt liv...
Men hvem våknet kl 3-4 tiden og ble liggende lys våken???? Jeg...
Så meningsløst, sukk...
Meeeen, det er vel gravid tegn, og da får jeg vel være fornøyd likevel :-)

Sover fryktelig dårlig jeg også. Har egentlig et veldig godt sovehjerte, men nå har det blitt stikk motsatt. Fryktelig irriterende :p

Jeg har alltid hatt et fantastisk sovehjerte :) hehe.. Men nå skjer det jammen ting på den fronten. Jeg er innmari trøtt, hele tiden. Jeg sover gjerne en times tid 2-3 ganger om dagen (ikke tid til mye annet om dagen kan man si).. På dagen sover jeg ekstremt tungt, og blir totalt desorientert når jeg våkner. På natten derimot er søvnen verre. Våkner minst 3 ganger og må løpe og tisse. Ved 5-tiden er jeg lys våken, selv om jeg til vanlig gjerne sover til kl.8-9. Jaja!

I natt våknet jeg mange ganger i tillegg til at det tok lang tid før jeg sovnet. Veldig rart da jeg ikke pleier å våkne igjen når jeg først har sovnet Er veldig trøtt i dag, så håper jeg sover godt i natt og at dette ikke blir en gjenganger

Jeg sover gjerne døgnet rundt om jeg kunne !! Jeg føler meg helt utslitt å sover når jeg kan!
Jobber turnus så de dager jeg har seinvakt sover jeg til kl 2!!
Takk og lov for at lillemor på 2 er en drøm å sover fra kl 19 om kvelden og hele natta :)

Back
Topp