Søvn

Misunnelig på dere som har barn som sover til 8-9 tiden. Det må være såå godt! :-)
Det er jeg også! Forhåpentlig får vi sovebabyer neste gang! :D

19-19.30 og sover til 7.30-8. Men da er hun våken og får pupp flere ganger. Sovner da som regel med en gang hun får pupp.

Det er jeg også! Forhåpentlig får vi sovebabyer neste gang! :D
Det håpet levde jeg også på :p

Jeg har hatt tunge svangerskap, fødsler og babytid - resten har vært lett. Så jeg får det igjen der tror jeg ;) Håper bare det stemmer med vesla da

Mini her legges i 19-tiden og våkner i 7-8 tiden. Av og til litt urolig på natten, men sjeldent vi må inn til han. Våkner ofte litt i 5-6 tiden, men sovner av seg selv igjen. På dagen sover han mellom 1-2 timer fordelt på 2 dupper. Av og til bare 1 dupp.

Det håpet levde jeg også på :p

Jeg har hatt tunge svangerskap, fødsler og babytid - resten har vært lett. Så jeg får det igjen der tror jeg ;) Håper bare det stemmer med vesla da
Da får du eksemplariske tenåringer istedet! :D

Misunnelig på dere som har barn som sover til 8-9 tiden. Det må være såå godt! :-)

Samme her! Her er det opp ca 5.30 hvert eneste morgen. Legges kl 19 og våkner som regel 1 gang for smokk. Sover som regel en halvtime rundt 9 og så 1,5-2t ca 13

Hadde ikkje gjort meg noko heller!

Legger A i 18-19 tida. Kan våkne innimellom for smokk eller han har lagt seg rart. Våknar alltid mellom 04-05 tida. Er eg heldig klare eg å få han til å sovne litt igjen før han ligger våken i senga i ein 20-30 min før eg må hente han.

Back
Topp