Søvn

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hvor mye sover babyene deres nå?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Her varierer det fra dag til dag. Han sov fra 22-09 i natt, med mat 00, 03:30 og 06:30. På dagen i dag har han sovet to ganger. Fra ca 12-14 og 16-17. La han 20:30 og han sover enda. Våkner for mat innen en halvtimes tid tenker jeg.

Men er som sagt veldig forskjellig fra dag til dag, noen dager sover han mindre på dagen og på natten enn i dag. Sjelden han sover mer...
 
Han sover fremdeles mye. Vi står som regel opp rundt 7 sammen med storebror. Han er da våken i maks 1.5 timer før han legges igjen. Kan da sove 2-3 timer, så har han cirka 3 dupper til før 17. Men aldri våken lenger enn en time eller halvannen time. Fra 17-19 er han våken også legges han da. Spiser 2 ganger i løpet av kvelden/natta.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Synes faktisk det har endret seg litt de siste dagene, hun har sovet litt mindre på dagen, og spesielt etter kl. 16. Da har hun nesten ikke sovet.
Men nå har vi vært hos pappa, så det kan jo også være en reaksjon på endringer.
I natt sov hun for første gang fra 20-07.30 uten å våkne for mat!
Og så sovna hun igjen 08.30:)

Er spent på utviklingen de neste par ukene.


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Lillemor sover fra ca 19.30 til 08.00 med mat en gang i 4-5 tiden, så en lur fra rundt 10-12, en fra 13.30 omtrent til kanskje 15, også en siste dupp fra rundt 17 til 18.. men forandrer seg jo fra uke til uke det der!
 
Sover fra 20:30 til 07:00 ca, har gjort det siden han var 5 uker, veldig deilig! (Bortsett fra saftig melkespreng om morgenen ;) )

På dagtid sover han når han har lyst, aldri tenkt helt over når han sover.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag har han sovet 2x30min siden kl 9. Sliiiiiiten...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Veldig variert med andre ord!
Frøkna har sovet kansje to timer fra kl 0730-2040...var rimelig sliten da hun sovnet i dag.

Hun har sovet lite på dagen den siste uka egentlig, men hun sover jo hele natta. Litt slitsomt når hun ikke sover noe på dagen..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veldig variert med andre ord!
Frøkna har sovet kansje to timer fra kl 0730-2040...var rimelig sliten da hun sovnet i dag.

Hun har sovet lite på dagen den siste uka egentlig, men hun sover jo hele natta. Litt slitsomt når hun ikke sover noe på dagen..


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg tror rundt tre måneder så er det et vendepunkt hvor de plutselig sover mindre på dagen. Men så forhåpentligvis blir det et system på det hvor du da vet når hun sover, slik at du får planlagt hva du skal gjøre når hun sover.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det varierer veldig på dagen, men sover fra ca 19.30 til 04.00. Så fram til ca 7, da er det morgen. På dagtid er det 45 min til 2 timer 3-4 ganger.
 
Gutten min har lagt seg 20.00 hver kveld i en uke nå, så sover han frem til 05.00 og får pupp, så sover han videre til 09-10 :D på dagen har han kanskje 3 dupper, på 1-2 timer :)
 
Her soves det fra ca 19.00 til ca 04.00 og da får han mat, så sover han igjen frem til 07.30 og da står vi opp. Han sover veldig lite på dagen, pleier kun å ha 3 halvtimes-lurer!


Lillegutt 5/3-14 <3
 
Varierer veldig mye. Noen dager sover hun masse og andre dager nesten ikke noe.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag har hun sovet 2*30min, ekstremt slitsomt!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag har han sovet 2x15min...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Blir de ikke veldig sure når de sover så lite? Min sover sikkert 7 av de 12 timene han er "oppe" på dagtid og noe annet ville vært en evig runddans i surhet og sutring.
 
Han er blid som en sol stort sett hele dagen:) heldigvis!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
De to siste dagene har hun sover fra kl 20-08.00/0830.

Sover fortsatt ikke noe mer på dagen enn 2*30min..noen ganger bare 20 min.

Hun er veldig blid, smiler og ler.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp