Søvn..

roni

Betatt av forumet
Er d noen andre som sliter med at baby starter dagen tidlig?vår sønn starter dagen rundt 04.30 og d er natta for min del...noen som har noen tips til hvordan jeg kan få han til å sove lenger??


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Prøve å gi han smokken, endre leggetid om kvelden, la han ligge litt for å se om han sovner igjen. Her starter han så tidlig av og til men mest hvis han er syk/nett vært syk eller får tenner. Ellers sover han til halv seks-halv syv til vanlig.

Gutt juli 2013 & Jente mai 2010
 
Starter han dagen alt for tidlig her, så er jeg villig til å ligge våken inntil en times tid til han sovner igjen. Smokk, vann og styrer rundt, men er egentlig trøtt.
Så sovner han, og sover opptil et par timer.

Sjelden han våkner veldig tidlig, så prøver å være staere enn han de få gangene han gjør det. Står jeg opp med han, bekrefter jeg jo bare at det er morgen og greit å stå opp :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Minst mulig stimuli. Ingen prating osv. Håper det snur snart, det høres slitsomt ut...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Her sover hu til 08.00 og vil stå opp 08.30. Men hu legger seg seint i forhold til andre barn. Det tidligste vi får hu i seng( og da er hu sliten) er 20.30. Kanskje det hjelper å legge senere?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mini prøver å starte dagen 5:00-5:30, men jeg nekter. Tar han inn i sengen til meg. Jeg sier ingenting, bare legger armen rundt ham, lukker øynene gir han smokk og lar han styre. I begynnelsen tok det fort en time før han sovnet, men jeg nekter for at det er morgen, så nå slukner han faktisk ganske kjapt. Ca 15 min tenker jeg. Så da sover han til 7:00-7:30 :)


Fødte en gutt 20. juli 2013
 
Mini prøver å starte dagen 5:00-5:30, men jeg nekter. Tar han inn i sengen til meg. Jeg sier ingenting, bare legger armen rundt ham, lukker øynene gir han smokk og lar han styre. I begynnelsen tok det fort en time før han sovnet, men jeg nekter for at det er morgen, så nå slukner han faktisk ganske kjapt. Ca 15 min tenker jeg. Så da sover han til 7:00-7:30 :)


Fødte en gutt 20. juli 2013

Samme her:) Han sovner igjen her og i min seng:) i armkroken min med smokk:)


Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
Vi har vært veldig trege til å få han på eget rom men nå er han flyttet og virker som at d hjelper faktisk.har sovet to dager til 06.30 nå:)men takk for innspill og tips:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp