Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ikke tid eller mulighet til å sove så mye som jeg burde, fordi jeg skal tidlig på jobb, hente i barnehage og fordi jeg har et lite barn som forstyrrer meg hver natt. Blir normalt rundt 6-7 timer i døgnet. Mindre enn man normalt trenger, enda jeg burde ha mer søvn enn normalt akkurat nå. Kjenner det tar veldig på formen og humøret.
Nå fortiden når jeg er sykemeldt blir det nok litt mer søvn enn "normalt".
Legger meg rundt 22.30 og står opp rundt 8-9, så cirka 10 timer.
Våkner mye om nettene og må på to flere ganger, så blir litt avbrutt søvn.
Ikke så godt sovehjerte her, våkner lett og litt problemer med å sovne igjen!
Ønsker og trenger mer søvn jeg får nå Legger meg gjerne mellom 21:30 og 22:00, men sliter med å sovne.. Når jeg har sovnet våkner jeg gjerne av at blæren er full eller at bekkene verker...
Jeg legger meg i ti-tida og pleier å våkne rundt to-tre av at jeg må tisse. Da er det svært ofte jeg ikke får sove igjen. Har slitt med dårlig søvn hele svangerskapet, og den blir dårligere de dagene jeg jobber (er 50% sykmeldt).
Ønsker å sove 8 timer, men det skjer nesten aldri legger meg i 9-10tia på kvelden, da jeg skal opp i 6tia på hverdagene. Sovner som regel ikke før 11tiden, våkner flere ganger for å gå på do og har vanskelig for å sove godt på grunn av ubehag og litt smerter.. Prøver å få tatt igjen litt søvn i helgene
Ligger i senga i 9-10 timer, men våkner mange ganger i løpet av natten på grunn av ryggen eller at jeg på tisse, så jeg vet ikke nøyaktig hvor mange timer jeg sover.
Sover mye jeg. Dersom jeg ikke får så mye søvn på natta må jeg ta en middagshvil på et par timer. Sover dårlig på natta da jeg ikke klarer å snu meg rundt og at jeg må mye på do. Dessuten våkner jeg av ingenting. Ei katt sprang forbi vinduet i natt så jeg lå våken ca en time etterpå.