Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
har sovet så forferdelig dårlig siste nettene...har di værste marerittene og våkner mange ganger for natten osv,er helt utslitt haha tragisk siden
det er 8 mnd igjen!
Slik var jeg også i 4 netter etter positiv test. Sov nesten ingenting og når jeg sovnet så våknet jeg opp like etterpå med mareritt og angst. Heldigvis gikk det over, fordi det er utrolig slitsomt å ikke få sove! Håper det går over for din del snart også
Sover også veldig dårlig. I natt drømte jeg at babyen ble født og selv om jeg bare er 6+4 så var babyen fullbåren. Min mor var kjempesur for at jeg ikke hatt fortalt jeg var gravid..hehe
Sover kjempe dårlig! Jentungen på snart to har vært mye oppe om natta di siste dagene også og jeg våkner av meg selv flere ganger å tror jeg har forsovet meg.
Åh, det er så kjedleig det Varla :/ Søvn er det alt for lite av her også. Jeg har 2 små barn som tuller fælt på natta for tiden! Drømt flere ganger at jeg føder hjemme i stua allerede og andre rare drømmer