søvn......

frøk1

frøkenlie
Mailykke <3
Sommerfuglene <3
har sovet så forferdelig dårlig siste nettene...har di værste marerittene og våkner mange ganger for natten osv,er helt utslitt:p haha tragisk siden
det er 8 mnd igjen!

Slik var jeg også i 4 netter etter positiv test. Sov nesten ingenting og når jeg sovnet så våknet jeg opp like etterpå med mareritt og angst. Heldigvis gikk det over, fordi det er utrolig slitsomt å ikke få sove! :) Håper det går over for din del snart også :)

Sendt fra app'en :)

Jeg er så sliten på dagen, men sliter med å få sove om nettene. Blir så mye senere enn det burde, siden jeg har 8-16 jobb...

Sover også veldig dårlig. I natt drømte jeg at babyen ble født og selv om jeg bare er 6+4 så var babyen fullbåren. Min mor var kjempesur for at jeg ikke hatt fortalt jeg var gravid..hehe:)

Du tenker sikkert på mye, og da kommer det gjerne på natten :)

Håper du får sover bedre snart :)

Sover kjempe dårlig! Jentungen på snart to har vært mye oppe om natta di siste dagene også og jeg våkner av meg selv flere ganger å tror jeg har forsovet meg.

Åh, det er så kjedleig det Varla :/ Søvn er det alt for lite av her også. Jeg har 2 små barn som tuller fælt på natta for tiden! Drømt flere ganger at jeg føder hjemme i stua allerede og andre rare drømmer :smiley-ashamed008

stakkars deg :( håper det gir seg snart :)

Her sover jeg som en stein :D

Back
Topp