Søvn!

juliLykke2018

Tia-Sofie <3
Er det noen her inne som sliter med søvn? Den siste tiden har jeg sliti veldig med å få sove...sovner aldri før kl.3 på natta, noe som er skikkelig irriterende :/... Er kjempe trøtt tidlig på kvelden, og når jeg legger meg kan jeg være veldig trøtt, men null sjanse til å sovne.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

sliter med det samme.... men her kan det hende at jeg ikke sovner før 5-6 tiden på morningen, og noen ganger sovner jeg ikke i det hele tatt...

Samme her.. Aner ikke hva det kommer av.. Har liksom ikke noen konkrete plager heller.:/ er hvertfall veldig slitsomt

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Det va jammen bra og høre at det ikke er bare meg. Jeg kan legge med kl 10 og sovner ikke før 3 på natta... Og ligger der og er kjempe stressa siden jeg skal opp på jobb dagen etter. Er jo kjempe sliten dagen etter. Aner ikke hvorfor jeg ikke får sove er jo egentlig kjempe trøtt.. Kroppen som gjør seg klar til våke netter?

Jeg sovner lett når jeg legger meg egentlig. Men er så utrolig irriterende å våkne nesten hver time hele natten og da tar det gjerne litt tid før jeg sovner igjen..

Back
Topp