Søvn..

lene89

Glad i forumet
Kjenner jeg savner å få sove skikkelig.uansett hvordan jeg ligger så gjør det vondt i ryggen og værker sinnsykt i ribbena. Hadde håpet jeg skulle få sove litt før/etter jobb frem over siden jeg jobber redusert nå men det er tydligvis ikke så lett..godt det bare er 5 uker ijenn,og gjør meg ingenting om han kommer før ;) :)

Kjenner jeg savner å få sove skikkelig.uansett hvordan jeg ligger så gjør det vondt i ryggen og værker sinnsykt i ribbena. Hadde håpet jeg skulle få sove litt før/etter jobb frem over siden jeg jobber redusert nå men det er tydligvis ikke så lett..godt det bare er 5 uker ijenn,og gjør meg ingenting om han kommer før ;) :)
Utrolig bale med llite søvn:/ eg er mest plaga med å våkne veldig ofte.. men eg sovner ganske fort igjen heldigvis.. lenge til du skal ut i permisjon?

Ja! Her et det mildt sagt et mareritt nå. Jeg sover så dårlig at det er til å grine av. De siste 4 ukene er det lengste jeg har sovet sammenhengende 3 timer. Jeg sovner aldri før 5-6-7 om morran, og i helgen sov jeg 6 timer på 3 døgn :/

Her er det også utrolig dårlig med søvn, og hadde vondt i hele kroppen når jeg våknet imorges:-/ Jeg har heldigvis bare 3 vakter igjen på jobb, så da får jeg forhåpentligvis tatt det igjen på dagtid:-)

Jeg har hatt det slik i flere måneder. Våken store deler av natten med vondt og opp på do flere ganger. Siste uken har det der i mot snudd. Jeg sover, sover sover, gjerne 10-11 timer i løpet av natten (våkner hver gang jeg snur meg og hvert fall 2 dorunder i løpet av natten). Etter jeg har spist frokost blir jeg så trøtt at jeg må sove enda et par timer, før jeg er litt våken igjen og sover til mannen kommer hjem fra jobb... Så jeg er mildt sagt oversosial for tiden;) men som jm sa på kontroll i dag at nå er kroppen så sliten av et tungt svangerskap at den har tatt over, og trenger all søvn den kan få - og det er jo bra:)

Nei har heldigvis bare 9 dager ijenn på jobb så håper det blir litt bedre med søvn da..men godt å høre at jeg ikke er alene:) noen som har noen gode råd/tips til bedre søvn så tar jeg gjerne imot ;)

Dessverre ingen tips. Trenger sårt tips jeg også. Hovedproblemet mitt nå er rastløse bein. Halsbrann også, men den har jeg under kontroll.

Jeg har prøvd litt forskjellig for generelle søvnproblemer. Ikke legge seg før en er trøtt, ikke spise mat eller drikke kaffe rett før seng, og stå opp til samme tid uansett for å få rutine.

Problemet mitt da er jo at det er så vanskelig å stå opp 8 når jeg sovner 6. Da blir det en time og to på formiddagen, og igjen umulig å sove til kvelden igjen.

Veldig ond sirkel :P

Søvn hva er det?
Har ikke sovet godt på flere mnd,pga bekkenet:-( Ingen måte å ligge på utenom at det gjør vondt og uholdbart innen en halv time....
Så her gjør det ingenting om hun har lyst å komme ut no:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp