Søvn

babysykigjen

September 2013 <3
Er det flere enn meg som sliter med søvnen om natten? Jeg sovner veldig greit om kvelden, men våkner i 3-4 tiden for jeg må på do, og da er det omtrent umulig å sovne etterpå. Hadde jo vært greit å fått litt mer søvn :)

JAAA!!! Allerede liksom? :O
Men hører med i historien at jeg sluttet å røyke samme dag vi fikk PT og det kan jo også gi litt "forstyrrelser" i søvnen i begynnelsen. Men veldig trøtt ellers på dagen.

jupp :/ og syns å huske at det begynte mye senere med vesla.. men tissinga om natta er igang :P

Godt å høre at vi er flere :) Jeg syns også å huske at det startet mye senere med forrige mann :) vi må bare henge med, og håpe det blir litt bedre før det blir verre med nattesøvnen :)

blir spennende å se hvordan dette svangerskapet blir. er liksom ikke samme bobla som sist. da kunne man sove så mye man ville osv.. er liksom ikke det samme denne gangen :) håper jeg slipper masse komplikasjoner og :)

Jeg håper også å slippe unna komplikasjoner og plager. Hadde et flott svangerskap sist gang, og jobbet helt fram til permisjonsstart, og det har jeg lyst til denne gangen også kjenner jeg. Kjenner det godt i ryggen allerede, og litt i bekkenet om jeg har sittet lenge, og særli på harde stoler eller på gulvet.

hadde skikkelig bekkenløsning/låsning sist.. så blei delevis sykemeldt allerede i uke 16-17 eller noe.. og ca i uke 25 100% da blei jeg lagt inn meg nyre svikt. var mye inn og ut av sykhuset :/ og fra 30 kom svangerskapsforgiftning i tillegg.. krysser finga for at jeg slipper det styret denne gangen :)

Back
Topp