Søvn.

Nr2Ventes^^

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Hvor mye skal ungen sove max om natten?
Emma har sovet i over 8 timer hele denne uken, uten og be om mat imellomtiden. Er det egentlig for mye? eller skal jeg bare være glad ?:P hehe

Ada sov 10 timer uten mat for noen dager siden. Og tok igjen på morgenen ved å spise litt ekstra. Jeg er ingen ekspert, men hun virket glad og fornøyd her iallefall :-)

De siste dagene har Eline sovet 11 timer uten mat, fått mat kl 19 og sovet til 06, får flaska si, og sover videre noen timer til.. Hun virker veldig fornøyd med det, så lenge de ikke er underernært er det bare å la de sove..

Så lenge de får i seg nok mat på dagen og følger kurven sin greit så er det bare å la dem sove :) Jeg vekte aldri minsten hver 3. t heller i starten slik mange anbefaler. Han fikk mat når han var sulten - alt fra 1-6 t mellom om natta. Minsten her sover hverken på dagtid eller natta den siste uka :( Men forrige uke sov han alt fra 2-10 timer om natta.

Edvin har sovet mellom 8-10 timer i 2-3 uker allerede, og det er ikke noe problem. Nyt muligheten til å sove du også!

Så lenge hun legger på seg så er det ingen bekymring :D

Ja, har ikke vært noe problem :)
Clazica: Det var da hun gikk opp så sakte i vekt.

Hehe, ja jeg så det var et gammelt innlegg etter at jeg svarte :p

lillegutt her sover fra 20-04 veldig mange netter før han våkner og vil ha mat, dvs 8t. Noen ganger dryger han til 06 før han våkner. Enkelte netter våkner han mellom 12 og to, men da sover han videre til sju-åtte om morgenen før han våkner igjen for mat.
Jeg har klokketro på at de styrer dette selv :) med unntak av bebiser som ikke legger på seg godt nok iflg kurven sin da =)

DK82 skrev:
lillegutt her sover fra 20-04 veldig mange netter før han våkner og vil ha mat, dvs 8t. Noen ganger dryger han til 06 før han våkner. Enkelte netter våkner han mellom 12 og to, men da sover han videre til sju-åtte om morgenen før han våkner igjen for mat.
Jeg har klokketro på at de styrer dette selv :) med unntak av bebiser som ikke legger på seg godt nok iflg kurven sin da =)

Ja, hehe.. har erfart dette nå. Det var en periode på starten der hun gikk litt sakte opp i vekt, så fikk beskjed om å mate henne hver 3 time, det fortsatte jeg med en stund. Mye deiligere nå som hun kan si ifra selv. Hun våkner par ganger om natten og sutrer etter mat, men tar et par-tre slukrer og sovner igjen :P Hun sover fra 9- 9 ca med bare noen slurker da :P

Det er jo bra da! :)

Back
Topp