Søvn!

Rosa Mirabella

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Januarlykke 2020
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
Prøvde å legge meg i kveld også, men sto opp igjen til slutt. Får aldri sove før langt på natt uansett. 

Og det er så upraktisk siden datteren min på 1,5 år aldri sover til lenger enn kl 6!  

Andre som sitter våkne? 

jeg sliter med å få sove, klarer ikke legge meg før 1-2 om natten å gutten min på 2 år står opp 6-7 tiden, men jeg legger meg igjen utpå dagen hvis jeg får mulighet :)

Jeg sover dårligere. våkner ofte og er mange ganger oppe iløpet av natten.
Så har begynt å unne meg en formiddagslur etter dårlige netter

Usj! Vil egentlig ikkje snakke om det!!! :S I natt låg eg i mange tima å vrei meg!! Håpa virkelig ikkje det er en ny trend som har komt for å bli no mot slutten! Typisk at det skjedde i natt når eg MÅTTE opp tidlig og ikkje får sove nokke på dagen!! jaja...

Ha en fin dag folkens! :)

Blir ikke mange timene sammenhengende søvn nei. Jeg må opp på do sikkert 3-4 ganger   (de verste nettene ihvertfall), og det tar lang tid før jeg sovner igjen etterpå. Blir stort sett  litt dupping på sofaen i løpet av dagen, ellers så sovner jeg en halvtimes tid på kvelden ;) Supert selskap for samboeren for tiden....

Flere som sliter ja. . .
Har så innmari vondt i alle låsningene mine,det er for varmt,halsbrann,stadig opp for å tisse :/
Og jenta er oppe 05-05.30.
Godt jeg kan hvile meg på dagtid,sovner av ren utmattelse.

"Godt" å se at jeg ikke er alene, sliter med søvnen ja... Døgnrytmen er helt på styr. Blir sent trøtt, får ikke sove når jeg legger meg... Vondt i bekkenet og rabiat unge imagen...

Bra det ikke er lenge til vi er ferdige. Ja det blir jo nattevåk, men litt bedre å slippe bekkenløsningen og kveiling inni kroppen sin. Da tar jeg hellet gråting og såre pupper :) Blir i alle fall en forandring :D

Skjønner at vi er flere som sliter med nattesøvnen ja!  uff.

Jeg sovner som regel etter kl 2, så det er jo ikke så verst. Og jeg pleier også hvile på dagen om jeg får sjans! Det må vi bare benytte oss av:)
Den beste søvnen er ofte på formiddagen

Søvn? Hva er det??:p Her er 2 åringen hjemme hele dagen, og eg er sykmeldt.. Så her går d i eitt fra klokken seks om morningen med storebror. Så holder lillebror meg vaken om natta..

lykkeliten123 skrev:
Søvn? Hva er det??:p Her er 2 åringen hjemme hele dagen, og eg er sykmeldt.. Så her går d i eitt fra klokken seks om morningen med storebror. Så holder lillebror meg vaken om natta..

Ånei:( Det høres forferdelig slitsomt ut! Har du ingen som kan avlaste deg litt? Besteforeldre som kan ha han noen timer?

sovner greit på kvelden men våkner alltid i 2-tiden av at jeg må tisse og da klarer jeg ikke alltid å sovne igjen med en gang.. våkner igjen i 5-tiden gjerne av at jeg har drømt noe fælt og er gjennomsvett... og snuppa våkner i 6-tiden så da er det opp og begynne dagen.

Det har gått greit med lite søvn de dagene jeg ikke har hatt planer, men sånn som idag, med full dag på jobb kjenner jeg meg helt gåen i kropp og sjel! Godt jeg endelig har sommerferie nå og vet at jeg ikke skal jobbe før om 10 mnd;-DDD juhu!!

Det er så kjedelig å ikke kunne sovne ordentlig! Merker det selv, nå har jeg vært våken siden halv fem:( Snuppa på snart 3 som vekket oss da og jeg sliter med halsbrann. Så da ligger jeg her da...og hver gang jeg er i nærheten av å sovne vekker mannen min meg med snorkingen sin. Dessuten gruer jeg meg litt til fødselen også og tenker mye på det:( Blææ!

Back
Topp