søvn

Ja, noen ganger, men hun er 5 mnd og klarer ikke være oppe mer enn 2-3 timer om gangen:) Største nei.

Ja, noen ganger, men hun er 5 mnd og klarer ikke være oppe mer enn 2-3 timer om gangen:) Største nei.

Han har en liten lur sånn etter klokka 18, før det er nattan klokka 21-22 ;)

Lillesøster kan gjøre det av og til, dersom luren hennes blir forsinket en dag. Hun er 17 mnd nå. Fram til hun var 9-10 mnd sov hun alltid etter 16. Hun var den typen baby som godt kunne våkne fra siste lur 20 minutter før leggetid, og likevel insistere på at hun ville legge seg til vanlig tid om kvelden.

Hvilken aldersgruppe spør du for? Min datter på halvannet gjør ikke det, da ville hun aldri sovnet til kl 19. Er jo selvsagt helt annerledes for yngre barn og babyer, da de gjerne ikke klarer å holde seg våkne mer enn 2-4 timer av gangen.

Hvilken aldersgruppe spør du for? Min datter på halvannet gjør ikke det, da ville hun aldri sovnet til kl 19. Er jo selvsagt helt annerledes for yngre barn og babyer, da de gjerne ikke klarer å holde seg våkne mer enn 2-4 timer av gangen.

Kleo79 skrev:

Selvfølgelig. Det sa jeg ikke noe om... Tenkte på rundt 6mnd alderen...

Back
Topp