Søvn

evaa

Glad i forumet
Når legger deres 3 åringer seg? og når står de opp? Sover de på dagen?
Ble vist mange spm det he he :)

Her er det ingen soving på dagtid(annet enn hvis vi kjører bil da), han våkner fryktelig tidlig... mellom halv 6 og halv 7... legger seg kvart på 7 hver kveld og sover innen kl er 7...

Hun legger seg i 19-tiden, og sover til rundt 7. De siste dagene har det vært festlig å våkne halv seks, håper det går over snart![8D] Hun sover ikke noe på dagtid.

Samme som Vibeke83!! [:)]

her legger Anna seg 18.30-1900 sover til rundt kl 07 sover ikke på dagen [:)]

Vi klarer sjelden å få Vilde i seng før kl 19.30, og jeg må vekke henne kl 6 fro at morgenen skal gå opp. Derfor sover hun også på dagtid i barnehagen ennå, alt fra 1 til 3 timer (!). Men ikke hjemme i helgene, kun på lengre bilturer. [:)] Nå sover vi jo bittelitt lenger i helgene, da... [8D]

Legger seg normalt 1930-20, men hender hun ber om å få legge seg i syv tiden og da er jo det greit [:D]

Hun sover ganske lenge har jeg skjønt, våkner i 8 30-9 tiden i helgene, ellers vekker jeg henne 7 30 på
hverdager [8D]  heldige her!! Og våkner hun før oss, så er det sjelden hun vekker oss, bare leker litt
for seg selv eller tømmer kjøkkenskuffer [&:] 

Snuppa legger seg rundt 19-1930 i verdagene og ca kl 20 i helgene hvis hun ikke er sliten.
Stort sett sover hun på dagen, men hender hun ikke får sove, da ligger hun å slapper av i senga med noen leker. Hun går ikke ut av senga haha.
Jeg tror jeg har prøvet alt men hun er fortsatt like morgenfugl...i helgene er jeg heldig hvis hun sover til 06:30 eller en ytterst sjelden gang til 07...

heldigvis har hun stor forståelse for at mor må hvile litt lenger i helgene så da ser hun på tv mens hun leker med alle dukkevognene sine. 3 stk så hun har litt å drive med og flytter alle vognene rundt omkring og danderer dukker og bamser som sover osv.. når hun føler det er nok og på tide å stå opp kommer hun inn å sier "nå er vi våken!!" Like blid [:D]

Hun legger seg mellom halv sju og sju (og da er hun trøtt altså) og står opp ca halv sju - sju. Ikke noe soving på dagen, det sluttet hun med for ca ett år siden tror jeg.. nei kanskje litt mer forresten...

ORIGINAL: Årolilja

Snuppa legger seg rundt 19-1930 i verdagene og ca kl 20 i helgene hvis hun ikke er sliten.
Stort sett sover hun på dagen, men hender hun ikke får sove, da ligger hun å slapper av i senga med noen leker. Hun går ikke ut av senga haha.
Jeg tror jeg har prøvet alt men hun er fortsatt like morgenfugl...i helgene er jeg heldig hvis hun sover til 06:30 eller en ytterst sjelden gang til 07...

heldigvis har hun stor forståelse for at mor må hvile litt lenger i helgene så da ser hun på tv mens hun leker med alle dukkevognene sine. 3 stk så hun har litt å drive med og flytter alle vognene rundt omkring og danderer dukker og bamser som sover osv.. når hun føler det er nok og på tide å stå opp kommer hun inn å sier "nå er vi våken!!" Like blid [:D]

Kutt ut nattsovingen så får du nok en som vil sløve litt lenger om morgenen [8D]

ORIGINAL: Lena Levegg

Kutt ut nattsovingen så får du nok en som vil sløve litt lenger om morgenen [8D]

Kutte ut nattsovingen???
Jeg får legge henne ved 02 tiden om natten så sover hun leeenge neste morgen haha

Men noen ganger er hun skikkelig pain in the ass (er det lov å si det?) når hun ikke har sovet på dagen. Hun som er så snill og kosete som et lam får plutselig digre djevelhorn stikkenede ut av pannen og går rundt å stanger med dem...
Da blir hun forvist til sitt rom til hun har trukket inn hornene...

ORIGINAL: Lena Levegg

Kutte ut nattsovingen???
Jeg får legge henne ved 02 tiden om natten så sover hun leeenge neste morgen haha

Men noen ganger er hun skikkelig pain in the ass (er det lov å si det?) når hun ikke har sovet på dagen. Hun som er så snill og kosete som et lam får plutselig digre djevelhorn stikkenede ut av pannen og går rundt å stanger med dem...
Da blir hun forvist til sitt rom til hun har trukket inn hornene...

hahaha.. ooops! Har begynt å ha med Pernille på jobb jeg, så da må hun være våken hele natten [8D] 
Neiiiida, men jeg mente selvfølgelig dagsovingen!! Pernille hadde også horn den første mnd. men det
gir seg etterhvert. Bare å ikke gi etter for djeveloppførselen, mange som går inn i en dårlig tralt etter
å slutte å sove, derav trassen??  hehe, ny teori gitt!! [:D]

Kan ikke huske sist Pernille ble forvist til rommet engang, og det var ganske ofte assa..
ALT går over en dag!! som jeg skrev for 3 år siden her inne [8D] hehe

Back
Topp